22 jun 2006 21:42
22 jun 2006 23:53
23 jun 2006 0:50
23 jun 2006 7:55
23 jun 2006 10:30
23 jun 2006 19:12
23 jun 2006 19:23
23 jun 2006 19:38
23 jun 2006 20:08
23 jun 2006 21:01
23 jun 2006 22:27
23 jun 2006 23:03
Elven schreef:Renntech schreef:De motor moet er niet uit bij een grote beurt
maar mag er wel uit....![]()
23 jun 2006 23:13
24 jun 2006 0:28
Renntech schreef:De motor moet er niet uit om kleppen af te stellen. Wel kost het demonteren zoveel werk dat je net zo goed de motor er uit kunt halen. Je kunt in ieder geval de klepspeling veel nauwkeuriger afstellen met gedemonteerde motor.
25 jun 2006 1:58
Roi schreef:Renntech schreef:De motor moet er niet uit om kleppen af te stellen. Wel kost het demonteren zoveel werk dat je net zo goed de motor er uit kunt halen. Je kunt in ieder geval de klepspeling veel nauwkeuriger afstellen met gedemonteerde motor.
Erwin, dit geldt natuurlijk ook voor de atmosferische motor...als je er goed bij kunt is het stellen vd kleppen altijd makkelijker en nauwkeuriger te doen, toch![]()
Kleppen stellen bij de 964 wil ik over een tijdje gewoon zelf doen...lijkt me gewoon leuk, bijvoorbeeld ten tijde vd. winterstalling
mvgr. Roi
25 jun 2006 10:03
addie schreef:heb nu al vele meningen gehoord over het feit dat bij een grote beurt van een turbo 965, de motor er uit moet om de kleppen te stellen.de een zegt dat hij eruit moet, en de ander weer van niet.heeft iemand hier ervaring mee ? (vast wel) hoor het graag
25 jun 2006 14:06
debo schreef:Is de motor van een 964 dan geen atmosferische motor?
25 jun 2006 14:24
addie schreef:heb nu al vele meningen gehoord over het feit dat bij een grote beurt van een turbo 965, de motor er uit moet om de kleppen te stellen.de een zegt dat hij eruit moet, en de ander weer van niet.heeft iemand hier ervaring mee ? (vast wel) hoor het graag
25 jun 2006 14:27
25 jun 2006 14:35
Roi schreef:Maar goed, als ik Erwin's verhaal tussen de regels doorlees, prefereert Erwin het kleppenstellen bij de 964 ook met uitgebouwde motor.
mvgr. Roi
25 jun 2006 14:40
25 jun 2006 14:46
WdePundert schreef:Paulb,
Wat is een 1Bar veertje?
25 jun 2006 15:13
25 jun 2006 16:09
25 jun 2006 16:25
paulb schreef:Jaco, ik wil op de forum jubileum rit in Aug. wel eens even in de cockpit van je kijken hoe je die druk kunt regelen! Ik rijd nu permanent met die 1Bar terwijl dat niet echt nodig is.