02 mei 2004 23:31
02 mei 2004 23:54
03 mei 2004 0:08
03 mei 2004 1:36
03 mei 2004 11:48
03 mei 2004 12:39
03 mei 2004 18:42
09 jun 2004 1:16
09 jun 2004 13:46
Lou schreef:ligt dus nu op intensieve, met de ingewanden binnenste buiten
09 jun 2004 18:48
09 jun 2004 23:46
Jeroen914 schreef:Meer dan een kop revisie zou ik niet aanraden (dat alleen is al duur genoeg).
10 jun 2004 0:39
Renntech schreef:Meestal ben ik het met jouw reactie's redelijk eens, maar dit is een verkeerd advies. Wat denk jij van de lagers en vooral de drijfstanglagers dan?
Hier kunnen ze soms zo lekker op stuk lopen boven de 200.000 km.
En de cilinderdraadeinden na 20 jaar? en de kettingen? en, en, en, ....
10 jun 2004 1:05
10 jun 2004 1:20
10 jun 2004 10:41
Jeroen914 schreef:Natuurlijk is er altijd het uiterst verraderlijke "als je toch bezig bent" syndroom...
10 jun 2004 11:59
EriC4C schreef:Jeroen914 schreef:Natuurlijk is er altijd het uiterst verraderlijke "als je toch bezig bent" syndroom...
Klopt ..... altijd , maar ..... voor bijvoorbeeld budget ..... het is natuurlijk nooit verstandig om half werk te verrichten en daarmee "korte" tijd later dubbel .
Natuurlijk moet je geen dingen laten vervangen die bij het persoonlijke gebruik nog jaren meegaan (wellicht tot na inruil ), maar mijn mening is dat je eerlijk, deskundig advies (uit niet-commercieel oogpunt ) afhankelijk van die specifieke situatie zeker serieus moet overwegen.
10 jun 2004 13:01
Denniz C2 schreef:Mja, dat is soms wel een probleem... Sommige "specialisten" kun je niet al te serieus nemen. Een dealer bijvoorbeeld gaat het blok nagenoeg vergelijken met een NIEUW blok en adviseert dan een hele rits aan vernieuwingen/vervangingen. Terwijl een andere specialist het bekijkt naar ratio geberuik/KM's ed van de pesrsoon zelf. Stel...ik rij 10.000 Km per jaar en over zo'n 40.000 km's zit er een revisie aan te komen. Dan hoeft het niet rendabel te zijn dit te doen dat is nog 4 jaar rijden! en voor een ander wellicht één jaartje.
EriC4C schreef:Natuurlijk moet je geen dingen laten vervangen die bij het persoonlijke gebruik nog jaren meegaan (wellicht tot na inruil ), maar mijn mening is dat je eerlijk, deskundig advies (uit niet-commercieel oogpunt ) afhankelijk van die specifieke situatie zeker serieus moet overwegen.
10 jun 2004 16:18
11 jun 2004 1:14
11 jun 2004 12:01
11 jun 2004 19:40
RufBTR schreef:laat dan nog wel even voor de andere cilinders/zuigers nieuwe zuigerveren plaatsen, anders krijg je een te grote compressie afwijking.
12 jun 2004 9:59
12 jun 2004 18:04
Lou schreef:Heb enkele foto's geplaatst in het album "Techniek".
Alvast een voorsmaakje....
12 jun 2004 18:09
Jan A. (964 C4) schreef:Geweldige taal toch dat Vlaams : een voorsmaakje !!!!!
12 jun 2004 18:13