Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
12 jul 2006 9:55
Sinds Vet Cool van afgelopen weekend hangt er een enorme benzinelucht in mijn auto. dat was altijd wel een beetje als de tank erg vol is en je gaat een bocht door maar dat hoort geloof ik bij P.
maar nu is het eigenlijk constant.
weet iemand raad
12 jul 2006 14:42
Hoe stom het misschien ook klinkt maar ik heb de dop een keer niet goed op de tank gedaan.
Toen rook ik ook een sterke benzine lucht alle leidingen gecontroleerd en niets gevonden.
bleek het uiteindelijk gewoon de tankdop te zijn
12 jul 2006 15:33
1972T schreef: ... ik heb de dop een keer niet goed op de tank gedaan.
Toen rook ik ook een sterke benzine lucht alle leidingen gecontroleerd en niets gevonden.
Een minder veel voorkomend euvel...
12 jul 2006 20:37
Een minder veel voorkomend euvel...
Als je het eenmaal gevonden hebt wel erg snel en voordelig op te lossen
12 jul 2006 20:39
hollander...
12 jul 2006 20:47
RKV schreef:Sinds Vet Cool van afgelopen weekend hangt er een enorme benzinelucht in mijn auto. dat was altijd wel een beetje als de tank erg vol is en je gaat een bocht door maar dat hoort geloof ik bij P.
Maar nu is het eigenlijk constant. Weet iemand raad
Je hebt in het weekend (voor 't eerst!?) een aantal ronden op een circuit gereden met je bolide. Dat gaat natuurlijk van hotseklotsie in je tank en erom heen, en dan met die warmte (verdamping). Kan het zijn dat er wat benzine uit bepaalde (tankventilatie-)openingen is gedruppeld en dat dit op een stuk binnenbekleding is gekomen? Gemorste benzine riekt nog wel een tijdje na (mors het maar eens op je handen).....
Laatst bijgewerkt door
ErikE op 15 jul 2006 22:57, in totaal 1 keer bewerkt.
12 jul 2006 22:45
ik rook het eigenlijk al voor dat we het circuit op gingen.
die van die tankdop ga ik nog even controleren maar ik denk dat het onwaarschijnlijk is.
als ik het kofferdeksel optil ruik ik eigenlijk niks, maar als ik rechts boven in de hoek het tapijt even opzij doe en ik daar vlakboven ruik. (zeg maar tussen de 5-10 cm van het tankgat af dan ruik ik een sterke benzinelucht en in de auto heel sterk met een bocht nemen. dat rook ik altijd wel een beetje maar het is nu extremer.
14 jul 2006 23:37
kuch kuch...
Ik dacht toch echt nog:
zo stom zal toch niemand zijn dat hij hier gaat posten zonder dat eerst gecheckt te hebben...
Mooi - opgelost
14 jul 2006 23:45
shame on me
15 jul 2006 22:41
het was toch de tankdop
15 jul 2006 22:45
wees blij dat je geen diesel rook!
15 jul 2006 23:01
Ruikt
Kontinu
Vloeistof
24 jul 2006 14:05