17 jul 2006 16:04
17 jul 2006 16:20
17 jul 2006 16:33
17 jul 2006 16:34
17 jul 2006 16:49
17 jul 2006 19:58
17 jul 2006 22:17
dzzl schreef:beetje uitkijken moet je dus wel, vandaar dat ik een abso freak zoek.... een conniasseur!
18 jul 2006 1:08
2.2VTEC schreef:dzzl schreef:beetje uitkijken moet je dus wel, vandaar dat ik een abso freak zoek.... een conniasseur!
euh, connaisseur of connoisseur
18 jul 2006 7:01
ingo schreef:connIAsseur lees ik zelfs...
18 jul 2006 11:00
horn schreef:... af of je wellicht niet zelf even je olie moet bijvullen...
18 jul 2006 11:05
ingo schreef:Dat doe je met draaiende, warme motor, toch??
18 jul 2006 11:31
Rob Herfst schreef:ingo schreef:Dat doe je met draaiende, warme motor, toch??
Dat weet dit spruitje dan ook nog wel, en is afhankelijk van het type!
Bij mijn vorige twee 11jes moets dat inderdaad zo, bij deze met koude en niet draaiende motor!
18 jul 2006 15:18
ingo schreef:Weer wat geleerd. Bij een '81 SC zoals DZZL heeft, nog wel met warme draaiende motor toch...?
18 jul 2006 16:38
Rob Herfst schreef:
De watergekoelde (924, 944, 968, 928, Boxster, 996, 997, Cayman, Cayenne) daarentegen koude en niet draaiende motor!
18 jul 2006 16:41
Devils son schreef:Rob Herfst schreef:
De watergekoelde (924, 944, 968, 928, Boxster, 996, 997, Cayman, Cayenne) daarentegen koude en niet draaiende motor!
Tenzij uitgerust met dry-sump neem ik aan (b.v. GT3)...
18 jul 2006 16:49
`ppp 356 schreef:Devils son schreef:Rob Herfst schreef:
De watergekoelde (924, 944, 968, 928, Boxster, 996, 997, Cayman, Cayenne) daarentegen koude en niet draaiende motor!
Tenzij uitgerust met dry-sump neem ik aan (b.v. GT3)...
Klopt de olie van de GT3 wordt nog steeds met draaiende en warme motor gemeten.
18 jul 2006 16:50
18 jul 2006 21:56
ppp 356 schreef:Voor de 996 GT3 werd nog steeds de basis van het 964 blok gebruikt.
Enkel de koeling werd verbeterd
18 jul 2006 22:00
Rob Herfst schreef:Bij mijn vorige twee 11jes moets dat inderdaad zo, bij deze met koude en niet draaiende motor!
18 jul 2006 22:33
Renntech schreef:ppp 356 schreef:Voor de 996 GT3 werd nog steeds de basis van het 964 blok gebruikt.
Enkel de koeling werd verbeterd
Enkel de koeling?
Effe denken.......dus als ik het goed begrijp, en ik leg de tuinslang over de cilinders en zet de kraan open haal ik uit een 964 motor ook 381 pk en draait deze 8200 omw/min en gaat daarbij niet kapot?