Auteur |
Bericht |
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Mij dunkt ! En wat dan nog het toppunt is : bij Van Beurden (waar mijne P nu dus in orde wordt gebracht) heb ik een catalogus uit Duitsland gezien waarin van de Kokeln intercooler exact dezelfde foto (dus met exact dezelfde onderdelen) staat als op de website van ImagineAuto. Die stukken uit die cataloog komen dus ook van ginder maar worden hier dan wel aan meer dan het dubbele van de prijs verkocht. Tja, zo is het natuurlijk niet moeilijk om geld te verdienen.
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
02 jul 2005 0:57 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Hier het forum van Imagineauto,
http://www.turbo911.com/
Lukt me nog steeds niet om in te loggen.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
02 jul 2005 1:39 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Dan zal je wel iets verkeerd doen, Michael. Ik heb me net geregistreerd en ik kan wel inloggen.
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
02 jul 2005 14:12 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Gisteren de P gaan halen, voorzien van al het nieuwe materiaal dat moet zorgen voor een dikke 50pk winst. Vandaag mee naar Zandvoort gereden en ervoor gezorgd dat er de eerste 100km niet mee geboost werd. Maar dan tussen A'pen en Breda eens ff geprobeerd. Echt doortrekken was nogal gewaagd want we (Dirkie en ik) hebben op 't nippertje op onze rem kunnen gaan staan voor de fl*kken. Gelukkig hadden ze al iemand aan de kant gezet waar ze mee bezig waren want we gingen er op dat moment wel met +200 op af toen ik ze zag staan.
Eerste indrukken van de turbo-upgrade (boost vanaf een kalme 140 km/h) waren niet echt geweldig. Komt omdat de 18inch velgen nogal wat snelheid wegvreten. Bij de terugkeer vanuit Zandvoort een paar keren geboost vanuit z'n 2de en dan nog eens voluit in z'n 3de. JA MAN, dan was't WEL goed voelbaar. Springt echt keihard én reeds op lager toerental naar voren. Stukken beter dan met de standaardstukken erop.
IK MOET JULLIE NU WEL WAARSCHUWEN : kom nooit te dicht in de buurt van de linkse uitlaat want je kan wel eens geroosterd worden. Volgens Dirk kwamen er serieuze steekvlammen uit.
Michael, I'm joining the club of the boosted beasts. Heeft z'n naam echt niet gestolen ! Yippiiiiiiiiie !!!!!!!!!
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
10 jul 2005 23:01 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
staat wel heel mooi hoor die 18'' eronder en een nette sound
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
10 jul 2005 23:09 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Ik had je gewaarschuwd Chris . Nou moet je hetzelfde nog eens in 't najaar doen als de buitenlucht al een stuk kouder is. Vandaag was het eigenlijk veels te warm voor een beste boost. Als het kouder is gaat het nog veel beter. Heb je trouwens de originele fuchsen niet meer?
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
10 jul 2005 23:55 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Jawadde, er zit dus nog meer in ! Dat belooft binnen een paar maanden.
Toen ik em gekocht heb waren de Fuchsen er niet meer bij. Vind ik niet erg want ik zie niet graag Fuchsen op een 930, wel op een 911-3.2. Volgend doel nu is het vinden van strakke 17 inchkes met daarop een deftig bandje. Zal eerst nog ff moeten zoeken welke maat van band. Zou moeten een 205 en 255 zijn maar qua hoogte nog geen idee . De 18'ers vliegen er dan definitief af (FOR SALE) want ze breken de topsnelheid van mijnen oer-tujbo teveel af. Zijn veel meer geschikt voor recentere P's.
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
11 jul 2005 20:13 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Pak gewoon de standaard maten, 205 voor en 245 achter, is meer dan genoeg en kan het vermogen makkelijk aan, en beduidend minder rolweerstand dan dat je nu hebt.
Enne, 17 inch fuchsen, das pas strak.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
11 jul 2005 23:34 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Heb ik gezien en die vind ik wel mooi staan onder een 930. Zijn een mooie compromis tussen gewone en Bling velgen. Maarre... kun je er op een deftige manier aan geraken ??????
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
12 jul 2005 6:54 |
|
|