Re: 996 plof : beter voorkomen dan genezen : interessant art
Artikel uit 2010 en toen was het al oud nieuws... Overigens niet de enige oplossing voor het plof probleem modificatie koelsysteem 996 en 997
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
11 maart 2015 16:18
kristof
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
Ok Ik kwam gisteren op het artikel via een nieuwsbrief van Pelicanparts.
11 maart 2015 16:22
Frans D
En dan heb je ook nog de ovale cilinders, en met de ene oplossing, los je het andere weer niet op.
11 maart 2015 18:19
kristof
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
Bij modificatie van het koelsysteem stel ik me de vraag hoe je dan weet of jou IMS lager al niet schade heeft opgelopen voor de modificatie met dus alsnog gevaar voor verdere schade ........
11 maart 2015 19:27
993 C2
997.1 Turbo
Ex 981S, Ex 997 C2, Ex 996 TT, Ex 993 C2 (2x) Ex 996 C2
Beste is verkopen en Turbo kopen
11 maart 2015 19:30
912
kristof schreef:
Bij modificatie van het koelsysteem stel ik me de vraag hoe je dan weet of jou IMS lager al niet schade heeft opgelopen voor de modificatie met dus alsnog gevaar voor verdere schade ........
Ik zou me nog eens wat meer inlezen als ik jou was...
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
11 maart 2015 20:09
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
993 C2 schreef:
Beste is verkopen en Turbo kopen
Mwah. Ik weet niet wat goedkoper is, regulier onderhoud aan de turbo of een gewone motor laten reviseren Twee jaar onderhoud aan de Turbo kan ik een hele 3.4 voor laten reviseren
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum