|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Weer een nieuw probleem bij mijn 924
Auteur |
Bericht |
casper924CGT
937Capelle aan den IJssel
|
Weer een nieuw probleem bij mijn 924
Is er iemand die weet waar de stekker onder je gasklep naar toe gaat?
Ik ben er achter gekomen dat een 924S deze aansluiting heeft maar een gewone 2.0 niet. Ik denk dat mijn brandstofpomp niet aan gaat omdat deze aansluiting niet in orde is.
Het probleem is dus dat ik niet weet waar de bekabeling vandaan komt, of waar het naartoe gaat. Ik ben bang dat ik in de loop der jaren toch nog e.e.a. kwijt ben geraakt!
alvast bedankt!
Casper
_________________________________________ Is the 924 turbo the ultimate 924? No, the 924 Carrera GT was one of more stunning cars to come out of that period of Porsche history.
|
11 okt 2005 19:56 |
|
|
thijzer
1978-er 928Hulsberg (L)
|
Als je een S hebt, dan is het net een 944. Die hebben een computer aan boord = shit.
Succes dus ermee.
_________________________________________ Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…
|
11 okt 2005 22:21 |
|
|
casper924CGT
|
Ik heb een 924 carrera GT. Dat maakt het af en toe dus nog iets lastiger!
Ik heb zojuist mijn berichtje gelezen maar het is wel een erg onduidelijk berichtje. Het gaat dus om de aansluiting die onder mijn gasklep zit. Deze aansluiting zit bevestigd aan mijn inlaatspruitstuk en heeft 3 polen.
Ik weet niet waar de polen van deze stekker vandaan komen. Ik heb gezocht naar eventuele losse kabels maar kon niets vinden. Vandaar dat ik ook bang ben dat ik e.e.a. kwijt ben.
Hoop snel van jullie te horen!
_________________________________________ Is the 924 turbo the ultimate 924? No, the 924 Carrera GT was one of more stunning cars to come out of that period of Porsche history.
|
12 okt 2005 8:49 |
|
|
thijzer
1978-er 928Hulsberg (L)
|
Hoest nou met de GT? Loopt/rijdt 'ie al een beetje of is het nog huilen met de pet op?
Succes in ieder geval. Of koop een 924 I. Daar kan werkelijk niks aan kapot gaan of je moet het moedwillig slopen.
We horen het wel weer.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…
|
14 okt 2005 19:10 |
|
|
casper924CGT
|
Hij heeft afgelopen weekend even gelopen!!
Probleem was dat ik een 5polig relais voor mijn brandstofpomp. Zet er een 4 polig relais en lopen als een tierelier!!!
Ik moet nog even de onsteking afstellen (Als er iemand is die mij een lamp wil lenen...) en nog een paar kleine dingetjes en dan APK!!
casper
|
07 nov 2005 21:03 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ik heb zo'n strobo lamp hier liggen.
Ik hoor het wel als je hem nodig hebt
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
07 nov 2005 21:17 |
|
|
thijzer
1978-er 928Hulsberg (L)
|
Eey Casper,
Let even op met dat relais of het niet trilt of zoemt. De massa naar het BSPrelais is namelijk gekoppeld aan sensor of ontsteking en gaat dus afwisselend aan en uit.
Elektronische relais had daar geen moeite mee. Heb zelf andere massa gelegd en spanning van contact gehaald. Schakelaartje onder stuur als startonderbreker voor tijdens sleutelen.
Gewoon ff checken zodat het zeker blijft werken.
Succes en plezier!
|
07 nov 2005 22:12 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|