Wou het al naar voren brengen, heb ik ook gehad met mijn SC. Nokkenas was wat ingesleten en heb dit laten vernieuwen. Motor moest er even uit maar de kosten vielen mee, suc6
Mijn originele bericht is uit 2009, maar toch dank voor de input!
21 maart 2012 15:52
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Re: Kleppen stellen
De reparatie aan mijn SC was rond 1992, waar blijft de tijd Maar niet veel later heb ik ook de klepgeleiders en tapeinden laten vernieuwen
Bijgaand de 911, met schep
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
21 maart 2012 18:18
Arnoud69
991 Carrera 4S Cabrio (06/14)
Targa 911 SC (01/81)
RSR “achtige” (10/74)
Ex Boxster 718 S (09/17)
Omgeving Hilversum
Zag heel toevallig dit draadje. Onderstaande video is heel aardig.
_________________________________________ Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi?P O R S C H E
15 maart 2021 21:53
Dial_888
911 3.2 Carrera
Spiegeltje erbij en bij de eerste klep het gevoel krijgen mbt speling. Voelermaat slepend ahw tussen de bladzijden van een dikke boek... Nadien de tuimelaar bewegen en dan voel/hoor je het verschil tussen te strak of te los....tov juist ingestelde klepspeling.
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum