Ik sleutel zelf ook met zeer veer zelfvertrouwen.
Ik weet wel zeker dat de 993 veel minder problemen heeft gekend.
Alhoewel ik denk dat naast wat technische ontwerp foutjes ook het publiek dat met een 996 op stap gaat (nieuw vanuit de showroom dan) een heel ander soort is. Die kopen de 996 veel meer voor de buren en weten al helemaal niet wat ze hebben gekocht. Een boxer motor is een motor die je rustig wakker moet laten worden. Eerst die enorme plas olie rustig zijn weg laten vinden en warm laten worden en dan kun je je best uitleven.
Wij doen dat met gevoel voor techniek en de schoonheid van een Porsche.
Maar vele van deze 'nieuwe' Porsche eigenaren draait de sleutel om en gaat er als een bezetene vandoor.
Ik heb dit nu meerdere malen gezien en zo'n barbaar woont hier ook dicht in de buurt. Weet niet eens wat er nu voor soort motor in zijn 996 ligt en als ie het ding de oprit af rijdt gaat keer op keer het gas er weer op.
Waar ik niet mee goed wil praten dat de 996 probleemloos is maar ik denk dat het publiek dat tegenwoordig Porsche koopt en rijd van een heel andere garde is dan de liefhebbers die de voorgaande series kochten.