Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 15:24

Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Kleppen uitlaat Cayenne? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Belgie
Bericht Re: Kleppen uitlaat Cayenne?
Een goede, relatief goedkope oplossing voor een mooiere sound en extra PK's zijn de cat bypassen. Dit is het tweede paar cats dat wordt gebypassed.
Alle sensoren zitten op het eerste paar, dus geen problemen met CEL's of emissies.

Voor de vering bestaan er 2 oplossingen : Via software (zoals Techart) of via een module die de signalen van de vering aanpast (H&R).

01 maart 2011 10:04
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Vraag Gert eens?(gcar)
:wink:

01 maart 2011 10:55
Profiel
PorscheForum Junkie
Porscheloos...
Almkerk
Vraag voor die verlaging eens bij GIMANN in Erp, die heeft dat ook softwarematig gedaan voor mijn vorige A8 (uit 2005), is misschien hetzelfde systeem.

01 maart 2011 15:04
Profiel
PorscheForum Rakker
911 C4 (ex), Cayenne Turbo (ex) , 997 Turbo9(ex), 991 cabrio Turbo S
Montfoort
Alberto schreef:

Dan lees ik op internet dat er in Duitsland diverse bedrijven zijn die d.m.v. software de luchtvering een paar cm. lager kunnen programmeren. Iemand dat al in NL gezien (bij een vertrouwd adres) ?

Ken het bedrijf zelf niet, maar ze adverteren er wel mee. http://www.akto.nl

Succes
Davy

04 maart 2011 22:35
Profiel
PorscheForum Rookie
Alberto schreef:
Mijn Cayenne S (2009) is een fijne auto, alleen klinkt ie een beetje als een stofzuiger... Nu weet ik dat de Porsche dealers een hele mooie kleppen uitlaat verkopen, maar ervaring leert dat je bij die mannen meteen leegloopt (qua portemonee dan)

Heeft er iemand ervaring / tips om die lekkere V8 roffel iets beter te laten horen? Ik wil alleen op lange ritten geen 'Johnny auto" gevoel hebben, dus zo'n klep systeem is wel ideaal lijkt me.

Dan lees ik op internet dat er in Duitsland diverse bedrijven zijn die d.m.v. software de luchtvering een paar cm. lager kunnen programmeren. Iemand dat al in NL gezien (bij een vertrouwd adres) ?

Beste Alberto,

wellicht zijn onze maatwerk klepgestuurde uitlaten een optie?
De door ons ontwikkelde parallel demper systemen zijn voorzien van zowel een normale alsook een sportuitlaat. Deze zitten geintegreerd in een systeem.

Door middel van een knop in de auto kun je kiezen of je in (stille) Stealth mode rondrijdt, of in (luide) Guerrilla mode. In Stealth mode is het vermogen praktisch gelijk aan de OEM uitlaat, en in Guerrilla Mode krijg je een echt sportuitlaatgeluid en meer vermogen.

Wanneer iemand vragen over onze systemen heeft beantwoord ik die graag.

Mvg
Sebastian Blokland
guerrilla-exhaust.com

30 maart 2011 15:03
Profiel
PorscheForum Rookie
Alberto schreef:
Sebastiaan,

Jullie systeem is inderdaad wat ik zo'n beetje zoek, alleen heb je als Porsche rijder al snel het label 'wandelende euro boom' opgespeld helaas. Jij hebt me een offerte gemaakt voor ruim €4000,- voor zo'n systeem....
Voor 1/3 van die prijs kan ik het in Belgie ook laten doen bij een gerenommeerd bedrijf. Zelfs een Porsche tuner als Speedart biedt een RVS kleppenuitlaat aan voor €2600,- dus ik denk dat je calculatie wat 'ruim' is uitgevallen :)

Beste Alberto,

Ik heb de email geschiedenis even doorgelopen en ik denk dat ik je aanvraag gevonden heb. Ik heb inderdaad een maatwerk Guerrilla uitlaat aangeboden voor je Cayenne. Maar deze koste zeker 4000+ euro.

Voor dat geld heb je bijna sport kats erbij. En die leveren icm onze uitlaat al gauw 10 a 15% meer vermogen.

Wanneer je eens om de tafel wilt gaan zitten om de opties door te nemen dan ben ik ervan overtuigd dat wij tot elkaar kunnen komen.

Ook weet ik zeker dat wij niet alleen een totaal RVS uitlaat systeem op maat aan kunnen bieden dat een super sound heeft, maar in Guerrilla mode krijg je ook nog een meer vermogen.

Groetjes
Sebastian

31 maart 2011 10:31
Profiel
PorscheForum Junkie
beetje apart deze publieke prijs onderhandelingen :roll: dacht dat ze daar juist de pbtjes voor uit hadden gevonden.....................

31 maart 2011 10:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
nee dit lees ik juist graag. tiefer/lauter/euri.

31 maart 2011 11:01
Profiel
PorscheForum Rookie
Aan alle forum leden:

Ik beantwoord graag alle vragen die jullie hebben via deze weg!

Gtjs

Sebastian
Guerrilla Exhaust

31 maart 2011 12:16
Profiel
PorscheForum Rookie
Beste Albert,

wij hebben een 375PK V8 staan. Deze is regelbaar stofzuiger naar een geluid waar je kippenvel van krijgt. Het is dan wel geen Porsche blok, maar wel een V8. Je bent meer dan welkom om deze te komen beluisteren.

31 maart 2011 13:49
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 10 berichten ]