Auteur |
Bericht |
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
brrrrrrr, 4-5 maanden geen Porsche! Moet er niet aandenken !!!!
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
17 okt 2004 0:33 |
|
|
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
In de showroom staan de auto's ook met lege, halfvolle en volle tanks en alles wat daar tussen in zit (ook voor meerdere maanden): NOOIT problemen mee (gehad).
Advies: tank 20% tot 30% gevuld, bandenspanning 1 bar hoger dan normaal en accuklem loshalen.
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
17 okt 2004 0:42 |
|
|
Jack
911 SC targa '79Amsterdam
|
Zou me niet te druk maken over benzine die slecht wordt. Waar benzine zit kan geen zuurstof zitten en kan je tank niet roesten. Ook al issie van roestvrijstaal toch kan er een vorm van corrosie ontstaan. Lekker volle tank dus en accu losmaken. Beter is het wellicht om er een druppelaar opzetten om de accu fris te houden.
Veeeeel belangrijker is dat met name wiellagers, lagers in het blok, oliekeringen, afdichtrubbers, keringen, pakkingen, zuigerveren, kleppen, kabels, banden, scharnieren, ophanging, remklauwen, etc -zo'n beetje je hele auto- het heel fijn vinden om minimaal 1 keer in de maand even uitgelaten (gesmeerd) te worden. Ook al je leidingen zullen een stuk langer meegaan als zo af en toe de verschillende sappen (benzine, (rem)olie) circuleren. Zo verdrogen je leidingen minder snel en eventuele afzetting of bezinksels krijgen minder kans.
Gr,
Jack
|
18 okt 2004 21:32 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Jack, daarom heet het ook roestvaststaal
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
19 okt 2004 21:31 |
|
|
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
Gewoon blijve rijen
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
20 okt 2004 11:53 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik wou 't niet zeggen .....
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
20 okt 2004 12:01 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
Precies, ze zijn toch niet van marsepein
|
20 okt 2004 12:05 |
|
|
horn
PF #57
|
Nee, marsepein beslaat niet zo van binnen... en het roest niet...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 okt 2004 20:54 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Nee, maar net zo slecht voor je gebit als je staat te tandenknarsen omdat je tank doorgeroest is
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
20 okt 2004 20:58 |
|
|
M.
993 2S
|
accuklem loshalen bij lang parkeren?
Advies: tank 20% tot 30% gevuld, bandenspanning 1 bar hoger dan normaal en accuklem loshalen.[/quote]
Ik vraag me af of ik idd wel gewoon de accu kan losmaken. Dan heb je iig geen alarm meer en de code van he afstandbediening is eraf.
|
06 mei 2005 13:22 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: accuklem loshalen bij lang parkeren?
Ja en nee. Alarm heeft wellicht een eigen stroomvoorziening? Code van de afstandsbediening blijft bij mij iig gewoon bewaard. Ook als de accu er een maand af is.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 mei 2005 13:38 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Gewoon de druppellader van meneer P op de accu en klaar is klara
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
06 mei 2005 15:14 |
|
|
M.
993 2S
|
dan moet je wel electriciteit in je garagebox hebben
|
06 mei 2005 15:15 |
|
|