Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 15:58

Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
930 turbo uitlaat 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht Re: 930 turbo uitlaat
@Paultje: ja hoor, ik verdedig dat wel, want ik heb het altijd prima naar mijn zin gehad bij het forum en de forumtoerritten.

Ik moet wel zeggen dat er de laatste tijd weinig respons komt van de groep waar ik altijd mee om ben gegaan. Ik hoop niet dat het één met het ander verband houdt :wink:

wat ik ook merk dat het aantal toerritten aanzienlijk is afgenomen. Voorheen b.v. de jaarlijkse waterlandrit (LeoH en Erik), de ritten van Marc (ohoh) en natuurlijk mijn eigen toerritten (Hoekse Waardrit, Driewaardenrit en de wereldberoemde dinch :lol: ).

Ook de reeds gestarte "samenwerking" met het Ferrariforum is weer helemaal weg. We hebben gezamenlijk leuke activiteiten gehad in Meerkerk en Nesselande.

Ik hoop voor jullie dat er mensen zijn die zulke toerritten weer gaan organiseren, want het Porscheforum heeft natuurlijk heel veel enthousiaste deelnemers.

In 2009 heb ik met Harry van Ham van PCR afgesproken dat ik een toerrit zou organiseren in het kader van de opening van het nieuwe pand, maar ja, dan kun je niet met een Corvette komen aanrijden :? .

Waarschijnlijk weer veel te veel uitgelegd, maar misschien dat er in de toekomst wel weer een Porsche komt, afhankelijk van de markt en het type.

Maar nu weer on topic :salut:

08 dec 2011 17:45
Profiel
PorscheForum Rookie
heeft iemand het geluid al gehoord van een 930 met een fabspeed supercup uitlaat?

26 dec 2011 22:38
Profiel
PorscheForum Rakker
yup. en voor die dat nog niet heeft gehoord. fabspeed en youtube kan je het zo vinden. :D

27 dec 2011 3:29
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2