Nadat ik eerder in die week interese had getoond, belde de man mij op zaterdagmiddag dat hij toevallig in de buurt was en of we onderweg niet ergens konden afspreken. Zo gezegd zo gedaan, ik had hem nog geen hand gegeven of ik had dat taxatierapport van 35000 al in mijn handen. "daar zult u natuurlijk wel in geinteresseerd zijn". Ik vroeg hem naar het ondherhoudsboekje maar die had die niet bij zich, helaas lag het thuis maar de boekjes zouden zijn gestempeld t/m import vanuit BE. Auto is in 2002 naar NL gehaald, dus ik denk niet zo erg want ik kan nu vanaf 2002 de km navragen bij het NAP en alsnog de km stand verifieeren.
Nadat ik mijn 1e bod had uitgebracht, kwam meneer met een nieuwe koper die aanzienlijk meer bood dan ik. Helaas voor hem kwam de koper een aantal dagen later niet opdagen bij de keuring dus ik mocht nog een keer een bod doen. Ik wilde die auto wel hebben dus mijn bod serieus verhoogd. Prijs was nu accoord.
Ik was bezig met het regelen van een keuring, komt hij met het modificatieverhaal.
Vervelend om te horen maar toch weggeslikt.
Een afspraak maken voor een keuring op korte termijn blijkt nog niet zo makkelijk. J&S in Alblasserdam had wel tijd na het weekend, maar dat vond meneer V te ver. Op zondagavond mailt hij dat hij het onderhoudsboekje had gevonden maar dat het bij nader inzien maar was bijgewerkt tot 1999.
Hij was in de war met een andere porsche.
Gemaild dat het geen zin heeft om mijn bieding te handhaven. Hij mag nog een keer een uiterste prijs noemen, maar ik geloof er niet meer in.