Auteur |
Bericht |
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoe dit terug vast te zetten ?
Hoi Porschisten , wie kan er mij vertellen of ev. een foto tonen van hoe deze olieverdeler (of hoe deze ook mag heten ), bevestigd word ? Mijn is los gekomen en maakt een vervelende trillend geluid Vraag me dus echt af hoe deze tegen de carrosserie word vast gemaakt gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
19 mei 2012 13:52 |
|
|
MR.GUZZI.
911 3.2 "89 coupe, 3.2 Cabrio "87 + 964 Jubilee "93 !Friesland
|
Re: Hoe dit terug vast te zetten ?
De oliethermostaat zit gewoon tussen de leidingen in, hij zit niet vast gemonteerd,de leidingen moeten het doen.
_________________________________________ live, is what you made of it ! ! !
|
19 mei 2012 16:36 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi Guzzi , Bedankt , daarom kon ik dus de bevestigingen niet vinden , omdat ze zijn er gewoon niet ? ik heb nu dan maar een rubber van 1cm dik ertussen gestoken , goed vastgekneld , hoop dat die het houd , bedankt nogmaals gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
19 mei 2012 17:36 |
|
|
Subdriver
CuraƧao
|
Als hij nu ineens geluid is gaan maken dan zou ik de leidingen even nalopen. Misschien is een bevestiging van een leiding verderop los gekomen.
|
19 mei 2012 20:59 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi, denk het ook , volgende week (rechter) rokje ff afnemen en controleren , alhoewel op de eerste klem richting motor er zeker (al) een paar mm speling is , volgende week dus volledige leiding checken , Bedankt Jongens , gr Diablo
|
19 mei 2012 21:18 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Rubbers in de beugels voor de leidingen zijn wss verdroogd - of vergaan
|
19 mei 2012 21:23 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi Olaf , horen daar rubbers ? volgens mij zitten deze daar niet meer tussen , trouwens hoe zijn deze beugels eigenlijk vast gemaakt , met parkers ? gr Diablo
|
19 mei 2012 21:28 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.. er horen tussen de beugel(s) en de leiding rubbers ... anders zou door het trillen de ijzerenbeugel de messing/koperen leiding weleens door kunnen slijten Ik geloof inderdaad dat het met parkers is - maar zeker weten doe ik dat niet (meer)
|
19 mei 2012 21:37 |
|
|
MR.GUZZI.
911 3.2 "89 coupe, 3.2 Cabrio "87 + 964 Jubilee "93 !Friesland
|
Olaf bedoeld dat langs de drempel een stuk of 4 of 5 beugeltjes zitten met rubber er tussen die de 2 leidingen op z'n plaats houden, maar zoals ik al zei de thermostaat word niet apart bevestigd,je kunt makelijk de drempel demonteren en dan kan je de beugeltjes/rubbers kontroleren,die willen naar verloop van tijd wel gaar worden,succes!
_________________________________________ live, is what you made of it ! ! !
|
20 mei 2012 10:21 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
|
20 mei 2012 10:29 |
|
|