Auteur |
Bericht |
Jurgen
Westervoort
|
Lowenhart...als 't dan maar de XIR is, de rest...
|
30 jan 2005 10:52 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
de xir gaat wel de rest is te veel amerikaanse bling bling
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
30 jan 2005 10:57 |
|
|
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987Den Haag
|
LOWENHART
XIR
19x8.5, 19x10, 19x11
Porsche exclusive
geen 20", maar wel mooi
|
30 jan 2005 14:36 |
|
|
Ferdinand
993 turbo't Gooi
|
Oeps!!
Ik zeg: wat is er mis met de 18 inchers?
|
30 jan 2005 23:54 |
|
|
horn
PF #57
|
Weinig.
Bij 20 inchers is er volgens mij nét te weinig ruimte om er ook nog een band omheen te krijgen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 jan 2005 4:09 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Horn schreef:
Volgens mij weet Horn dat ook wel maar 17-18 of 20", de afloopomtrke bljft gelijk daar anders de de gehel "gearing" van de wagen verandert, snelheidsmeter afwijking etc, groter velg, lagere band, zelfde omtrek..
|
31 jan 2005 8:01 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 jan 2005 8:48 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Standaard ligt er al 285-18-30 onder ; wat moet er dan bij 20" wel niet onder...20-serie? Bestaat dat uberhaupt wel? Klopt 't trouwens dat volgens mijn beperkte kennis 30-serie banden de laagste zijn die (iig standaard) gemonteerd worden?
|
31 jan 2005 10:02 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Standaard wel,
bijv.
Dodge Viper
Lambo. Diablo
Pagani Zonda
Porsche 996 turbo
Zijn aftermarket wel -25 serie banden te krijgen.
|
31 jan 2005 13:36 |
|
|
Turbootje
993 Turbo Limitedspaubeek
|
De velgen worden vanaf volgendemaand dus ook in 20"geleverd met dunnere banden zdat ze dezelfde omtrek zouden hebben als een 19 er!! het zou passen. het is trouwens de xIr ja
_________________________________________ Waarom een turbo?? waarom niet??
|
31 jan 2005 22:01 |
|
|
Ferdinand
993 turbo't Gooi
|
Turbootje, d'r is een pb-tje voor je.
Grt'n Ferdinand
|
01 feb 2005 11:13 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
whhoooo!
dat wil ik wel in het echt zien met 20 inchers eronder!
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
02 feb 2005 0:17 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Überproportioniert.
Vind 19 al te.
|
02 feb 2005 0:19 |
|
|
horn
PF #57
|
Eens. 19" op een 993 vind ik ook niet heel erg mooi. Maarja, ieder zijn meug. Ben wel heeeel benieuwd naar de pics van turbootje met zijn 20" ers eronder!
Hier 19"
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 feb 2005 1:16 |
|
|
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987Den Haag
|
|
02 feb 2005 1:19 |
|
|
Turbootje
993 Turbo Limitedspaubeek
|
_________________________________________ Waarom een turbo?? waarom niet??
|
02 feb 2005 13:33 |
|
|
Turbootje
993 Turbo Limitedspaubeek
|
Vandaag nieuwe uitlaat laten monteren, is compleet RVS met race kats, direct gaan rijden en wat een geluid in de rustige toeren een diepe brom en in de hoge toeren een hels gekrijssssssssss!!
super, ook lijkt de motor beter op te pakken, ben weer helemaal happy!!
_________________________________________ Waarom een turbo?? waarom niet??
|
12 feb 2005 22:41 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
nu nog de 20 inchers
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
13 feb 2005 0:19 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
nu nog electronica af laten stellen.
|
13 feb 2005 0:48 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Waarom is het nou nodig dat een 993 meer pokkeherrie moet maken dan "af fabriek" ...... hou 'm lekker origineel.....toch ?
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
13 feb 2005 16:55 |
|
|
horn
PF #57
|
Da's stoer en dan lijkt het offie harder gaat...
Ik weet niet hoe het met een 993 staat, maar mijn 964 maakt een stuk mooier geluid (voller, lager, dieper) met cuprohr dan met standaard demper. En geen pokkeherrie (heeft mijn buurmeisje een hekel aan)!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 feb 2005 17:35 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
en dat zou zielig zijn, moet je haar weer troosten enzo
_________________________________________ Got coffee?
|
13 feb 2005 18:53 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
denk dat dat toch heel persoonlijk is .de mijne is ook heel goed hoorbaar en vind dat echt heel mooi klinken,en dan kan ik ook nog een bout uit de tussendemper halen en dan is helemaal het hek van de dam.dan komen er ook dubbele steekvlammen achter uit de uitlaat als ik in hoge toeren overschakel
wat denk ik toch niet zo goed voor de motor is
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
13 feb 2005 20:49 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Kom maar eens luistern.
|
13 feb 2005 21:54 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Ik snap het.
Ik heb ook ooit eens een Golf I Diesel gehad met een lekke uitlaat.
Het leek gelijk of hij wel 150 kon en ineens van 0-100 trok in maar 18s.
Dat waren nog eens tijden, wel 1:20 tegen EUR 0.30 de liter......
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
14 feb 2005 1:12 |
|
|