Het alarm trekt de accu leeg , waarschijnlijk heeft het alarm ook lopen te jengelen toen je er niet was (vraag eens aan de buren) dan gaat het snel achteruit met je accu. Dit is bij mij ook zo , deze winter geen motor er in gehad met de accu los deed hij het na 4 maanden nog gewoon . Remedie is een druppellader .
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
Ik heb het advies toen gekregen als je accu eenmaal leeg is geweest gewoon een nieuwe kopen omdat een lege accu door volledige ontlading nooit meer de power kan opbouwen zoals voorheen.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
29 aug 2011 20:08
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: 3.2 start niet na vakantie
Druppellader of massa sleutel
En het bonnetje van je accu goed bewaren - zit vaak 2 a 3 jaar garantie op Ergo: omruilen na zo'n leeglopertje
29 aug 2011 20:13
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Ivo 3.6 schreef:
Ik heb het advies toen gekregen als je accu eenmaal leeg is geweest gewoon een nieuwe kopen omdat een lege accu door volledige ontlading nooit meer de power kan opbouwen zoals voorheen.
Klopt .... vorigjaar nieuwe accu in de auto en door mijn eigen stommiteiten tot 2 keer toe de accu leeg laten lopen (binnenverlichting aan laten staan) ... maar 'die' nieuwe accu is 3 weken geleden vervangen voor weer een nieuwe (hij was echt overleden)! Gelukkig is het maar een accu van 180 euro en geen gevoelige IMS Lager met kosten van 5-10K
_________________________________________ Het leven gaat door..
03 sep 2011 9:27
horn
PF #57
cabrio wim schreef:
Een 3.2 na ruim een week leeg, dan kan niet normaal zijn. Dus accu om zeep of lekstroom, want een 3.2w kan makkelijk een maand zo staan, en dan start die nog.
is ook niet normaal.
zoals het lijdend voorwerp zelf al schreef:
Waarschijnlijk stond de binnen verlichting nog aan.
(en dan aan...)
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
03 sep 2011 11:11
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Bij de vorige LTP hetzelfde geintje gehad met de 3.2. Binnenverlichting 2 weken aan laten staan, waarschijnlijk met mijn lompe kop er tegen aan getikt bij het uitstappen. Accu was toen ook overleden, moest echt een nieuwe in.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
03 sep 2011 11:25
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
Ik heb de 2 weekenden weer gereden. Starten en lopen dus het batterijtje doet het nog goed Geen problemen meer gehad. Denk dat ik geluk heb gehad.
_________________________________________ When nothing goes right Go left
25 sep 2011 11:11
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Het geluk is met den domme
25 sep 2011 13:50
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
Ik weet het
_________________________________________ When nothing goes right Go left
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum