Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 13:40

Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Koelvloeistof probleem! (Boxster) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Ede
Bericht Re: Koelvloeistof probleem! (Boxster)
Zo weer terug. Computer was kapot gegaan en die heb ik nu eigenhandig weer helemaal gemaakt. :) Gewoon gelijk een geheel nieuwe set-up in gezet.

Het kraantje is inmiddels vervangen (tijdje terug). Dit heb ik nu wel laten doen door Elfer omdat ik er zelf heen kon rijden door hem te slepen met mijn andere auto.
Dit geintje heeft mij rond de €300, gekost inclusief de koelvloeistof a 15 liter.
Dit kraantje was afgebroken en tijdens de demontage viel dat ding geheel uit elkaar.

Gelukkig is het nu opgelost.

Ik heb het onderdeel nog hier liggen. als er iemand is die interesse heeft in een foto er van moet het maar melden ;)

12 apr 2014 11:45
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-911 SC Targa '82, nu 996 C2C
Amersfoort
Was je DME nu kapot gegaan en heb je die zelf opnieuw ingelezen?? :res: En je maakt je andere kant druk om een koelwaterkraantje? :uh: Om een DME in te leren heb je toch bovengemiddelde kennis nodig van de autotechniek en de porsche procedures in het bijzonder....

12 apr 2014 12:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Ede
Nee mijn PC thuis bedoelde ik niet mijn DME ;) Maar om doe te kennen heeft porsche inderdaad een hoop eigen procedures waardoor ze het moeilijk maken. Wel was er een storing waardoor hij niet meer goed reed. Die is gewist maar die kon ik zelf niet uitlezen met mijn eigen OBDII apparaat. Ook is het koelsysteem ontlucht waardoor hij nu weer rijd als tevoren.

12 apr 2014 12:29
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2