Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 8:34

Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
twijfel, voor aankoop! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Ik heb de deze wel gekocht. Het is zoals Horn zegt alles hangt van de aankoopprijs versus herstellingskost af.

Afbeelding

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

26 aug 2005 8:01
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
993 - 1994
Amersfoort
Bericht 
Ja maar Michael dat is GEEN roest :bang:
Dat is die vogel, remember? :cheesy:

26 aug 2005 8:45
Profiel
PorscheForum Rakker
3.2 '89 carrera coupe
den haag
Bericht 
de vraagprijs is 10.000 euro. de auto heeft 208.000 op de teller, motorrevisie bij 140.000 en versnellingsbak bij 150.000. hele historie erbij met foto's revisie Autocare soest. Het is de 3e eigenaar vanaf 1986 (import Duitsland). Ik heb verder geen roest kunnen vinden(bumpers, koplampen, achter de accu etc.) In de stalling ligt geen olie. Volgende week zaterdag gaat hij voor de keuring. Ja ik twijfel over de roest bij de deur.... Stel dat dat 2000 euro kost en nog eens 2 voor zaken die uit de keuring komen. Ik heb dan nog een buffer voor problemen. Maar heb dan een goede ( na de keuring en reparatie) 3.0 voor een nette prijs. Heb al heel wat 3.2's gezien die er minder netjes uit zagen dan deze.... ( op de deurstijl/dorpel na dan)
ronald

26 aug 2005 10:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
Ronald,
Als de auto op die ene roestplek na perfect is, lijkt een vraagprijs van € 10.000 verdacht laag 8)
Voor de keuring: zitten er (na de revisie) hydraulische kettingspanners op, hoe is de koppeling, matchen chassis- en motornummer, roest rond voorruit, staat van de benzinetank, staat injectiesysteem?
Als er wat uit de keuring komt is dat voor rekening van de verkoper, je spreekt immers een prijs af voor de auto en reparaties uit de keuring worden voor rekening van de verkoper uitgevoerd. Dus hou de eerste € 4.000 nog even in je zak :wink:
Mvg,
Nicolò

26 aug 2005 18:28
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2