Aan een X5 valt niks te chippen is zeer ver door gesleuteld bij BMW zelf, kan alleen maar minder worden, (tis maar een 3.0 hoor) enne er zijn er veel die voor schut zijn gegaan bij het stoplicht die dachten die eikel er uit te karren met die sleurhut (1200 kg), dat viel dus tegen.
Enne inderdaad wordt de software weer aangepast aan de modificaties, moet je bij elke aanpassing doen en geloof me das de waarheid en niet van die chippies uit een rek das troep, op de rollenbank en dan telkens weer aanpassen op je eigen motor.
Die luchtfilters van KN schijnen met een katoenen vulling te zijn en de ITG's van foam en dat moet de lucht iets koeler houden (correct me if I'am wrong), verder zijn de echte verschillen miniem, op de prijs na plm 40 euro goedkoper (ITG) dan
www.Albertjeuitduitsland.de.
Maar een ander luchtfilter geeft per saldo niet echt effect, maar baat het niet dan schaad het niet.
Echt peekaas hebben ze (RIcA en APP) bij een Porsche (993 circuitversie, vandaag ff op de rollenbank gezien, mmmmm bere ding) verkregen door de luchthapper buiten (zijruitje) te maken, maar das me te gek.