Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Foto's
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
14 aug 2006 12:56 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Martin, hier had je mss beter een apart topic voor kunnen openen
|
14 aug 2006 13:06 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
@Baantje:
Zelf zou ik met zo'n probleem het liefst naar een Porsche Centrum gaan, maar als je een goed adres hebt (Renntech?) kun je ook met een gerust hart naar een specialist. Pas op voor beunhazen, als die iets repareren maken ze meestal iets anders weer stuk, dan kun je aan de gang blijven.
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
14 aug 2006 19:15 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Re: onerhoud porsche.
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
14 aug 2006 19:46 |
|
|
baantje
|
uitlaatspruitstukkken 911-sc
hallo,
nog geen antwoord op mijn vraag gehad, ik geloof trouwens wel dat er
de kennis zit bij een aantal leden.
alleen deze mensen hebben jammer genoeg nog niet gereageerd,
of de vraag gelezen.
hierbij nogmaals: tussen de linker en rechter uitlaatspruitstuk zit
een koppelstuk en een pakking die geklemd word door 4 m8 bouten.
Pakking reeds vervangen maar hij pets er nog wel doorheen, duide-
lijk hoorbaar bij stat.loop, ook voelbaar met de hand.
aanlegvlakken zijn wat weggerot, wat nu?
heeft iem. een oplossing?
zelf zitten denken aan vlakken maar dan moet alles er weer af,
misschien iemand andere oplossing? hoor het graag van de sleute-
laars onder de Porsche- mensen.
gr,
martin.
ee
|
16 aug 2006 12:22 |
|
|
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
bij m'n kevertje loste ik dat probleem op met wat hittebestendige siliconen kit. Maar ik zou deze oplossing niet bij een porsche doen, aangezien de uitlaatdruk en hitte een stuk hoger is. Wellicht dat vlakken de enige goede oplossing is.
|
16 aug 2006 23:27 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: uitlaatspruitstukkken 911-sc
Denk dat het meer aan de wijze van communiceren van de beun ligt.
De kennis zit hier zeker, echter met (jo)uw manier van reageren zal de kans klein zijn dat iemand de moeite gaat nemen die hier neer te zetten.
Misschien moet je gewoon een werkplaatshandboek downen van die SC.
En dat kan hier (klikkerdeklik op de oranje lettertjes).
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 aug 2006 23:28 |
|
|
baantje
|
hmm, ben anders heel normaal en fatsoenlijk van start gegaan,
maar door sommige leden die merkbaar nog nooit hebben gesleu-
teld krijg je helemaal geen antwoord op je vraag omdat deze mensen ze ook niet kan geven.
maar wel uitgebreid commentaar dat je er niet moet aan beginnen,
terwijl het best wel te doen is.
dit geldt voor sommige mensen.
maar, ach wat maakt het uit, heb gelukkig wel heel wat aan de ge-
kregen info gehad
bij deze bedankt nog
gr,
baantje
|
22 aug 2006 9:47 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: uitlaatspruitstukkken 911-sc
Heb je eerst de uitlaten met het koppelstuk aan elkaar gezet en daarna de uitlaat aan de uitlaatpoorten
|
22 aug 2006 9:50 |
|
|
baantje
|
hoi, das snel.
nee gewoon eerst de spruitstukken gemonteerd en toen het koppelstuk
met de vier bouten vastgemaakt.
maar ik weet denk ik wel wat je bedoelt, het koppelstuk is schuifbaar
op het rechter spruitstuk( org.) en moet het laatste vastgezet worden.
maar deze zit er vast in gerot, helaas.
|
22 aug 2006 9:55 |
|
|