Hé Schuur , ik zie het nu pas dat je hier bent.
Ik heb gisteren vernomen wat je aan de hand hebt gehad met je blokje.
Vroeg je teveel van het oudje
Ik heb je eerlijk mijn mening gegeven over de wagen en je verhaal over de verkoper toen je je nieuwe aanwinst kwamlaten zien.
Dat kwam idd hard aan , maar nu zie je dat er een grond van waarheid in zat.
Een goede P vind je niet dadelijk en is mestal geen koopje, maar deze laat je dan ook zelden in de steek staan.
Je kent mijn voorgeschiedenis en mijn vorige Elver ook net als mijn huidige P's.
Koentje heeft nog geen problemen gehad.
Over eventuele terugname door de verkoper.
Ik heb een klant gehad die een moto verkocht had en na 4 maanden die ineens van de koper die moest terugnemen. Papier zoals standaard bij particuliere verkoop opgemaakt etc.
Hij was dus zeker dat hij deze niet moest terugnemen. Tot de andere partij er een rechtzaak van maakte en deze ook nog won.
Zolang het verkoopcontract niet be-edigd is op de gemeente is deze niet geldig en moet de verkoper zijn verkochte goed terugnemen.
(En jij kent deze persoon vermoedelijk ook)
Ik was compleet verrast toen ik dit oordeel hoorde maar misschien is het iets voor jouw geval. Dekosten van een advocaat zijn veel minder dan wat jij voor de wagen betaald hebt en dat was zoals ik je vertelde zelfs veel te veel voor wat die waard zou zijn).
Neem me volgende keer mee als je nog eens naar iets gaat kijken en laat desnoods een AKK uitvoeren alvorens deze te kopen .