Auteur |
Bericht |
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Hey Jeroen914, had jij geen 'handeltje"in SSI ??
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
06 okt 2004 9:52 |
|
|
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
Probeer binnenkort nog maar es normale benzine te vinden bij de Koninklijke
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
06 okt 2004 20:35 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
He Eric 4S, bedankt voor de nuttige link betreffende SSI hier op de site. BLijft mijn vraag, wat kost zo'n compleet setje orig SSI nu voor mijn carrera 3.0? 15 pk en een beetje ruigere "ala RS" sound lijkt me tzt wel wat. Hoewel het gelukkig nog niet abs. nodig is. Klein gaatje in de rechter demper, maar die kan nog wel een paar jaar mee.
Groet,
Jeroen
|
10 okt 2004 21:17 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Wel héél mooi, maar wordt helaas niet geleverd in cabrio of targa.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
11 okt 2004 9:38 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Iemand nog een idee van de kosten van een dergelijke upgrade?
Jeroen 914? Erwin?
Anders zoals gezegd rijd ik lekker door met orig. auspuff.
|
14 okt 2004 23:34 |
|
|
Blauwe Kikker
930 [ 911 Turbo ]Brabant
|
Ik had ongeveer dezelfde vraag, maar heb een heel goed antwoord gekregen van Michael. Gewoon superplus 98. Loodvervanger is niet eens nodig..
|
04 nov 2004 12:58 |
|
|
Dabi
911 TurboBroek op Langedijk
|
Op dit moment is ie bezig met een very big project aan een 930. Voorlopig heeft ie zijn handen er vol mee
|
04 nov 2004 22:28 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ach, jij hebt toch hoofdpijn, dus jij kan voorlopig niet rijden
(gniffel).... En hij heeft nog wel meer dingen te doen... Is er niet iemand die bij Erwin wil werken voor weinig?
|
04 nov 2004 22:29 |
|
|
Dabi
911 TurboBroek op Langedijk
|
Asperinne doet wonderen
Stagiéres ( forumleden in opleiding tot hulpmonteur ) zijn vast welkom bij erwin
|
04 nov 2004 22:34 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik daggut nie. Erwin weet uit ervaring wat een stomme vragen er op dit forum worden gesteld. Wij mogen vast niets technisch vasthouden in de buurt van Steenwijk...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 nov 2004 22:40 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Stomme vraag
Zolang jij iig maar niet aan mijn blok gaat sleutelen!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
04 nov 2004 22:58 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
SSI uitlaat
Nogmaals een vraag aan Jeroen914, jij zat(deed?)toch in SSI uitlaatsystemen??
Wat gaat een uitlaat kosten van SSI (van cilinders tot uitlaatmond) ???
André 3.0 (met een orgineel systeem uit 1975)
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
19 nov 2004 14:28 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Andre, ondanks dat Cartronics even in een iets minder daglicht staat, hier een suggestie voor je uitlaat:
http://www.cartronic-motorsport.de/pors ... spuff.html
-
Komplettanlage System 2,7 RS
Edelstahlauspuffanlage komplett mit Wärmetauschern, Ölleitungen, Dichtungen und Endschalldämpfer mit Endrohr links - wie System Porsche 911 Carrera 2.7 RS
Preis : € 2.799,00 incl. Mwst.
-
Volgens mij is dat de uitlaat die je wilt toch? Of zit ik er dan naast (Jeroen?). Uiteraard is dit maar een indicatie en volgens mij is dit nog zonder montage, maar het geeft je wellicht een idee.
Misschien dat Jeroen dit kan ontkrachten en er andere prijzen tegenover kan zetten, of wellicht zelfs andere onderdelen (alsin, dat dit niet de juiste set is!)
|
20 nov 2004 11:16 |
|
|