Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 0:41

Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Porsche en Sebring uitlaten 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht Porsche en Sebring uitlaten
Misschien denken jullie al bij de titel te lezen, oh shit daar heb je weer zo`n sjonnie met een blerr pijp van hier tot ginter...

Maar dan heb je het mis! :P Mijn eindemper van de 924 van mijn is relatief gezien aan vervanging toe. Op den duur zit dat eraan te komen (van de zomer) maar zat van de week te kijken naar wat mooiere eindpijpen.

Remus + Sebring worden veel onder Golfjes II gemonteerd, (meestal remus maken de meeste herrie). Maar zo`n type ben ik niet. Ik ben opzoek naar een mooi beschaafd geluid + mooie looks.

Nu zit er aan te denken om evt een sebring pijp eronder te gooien, enkel voor de looks. Op internet (www.sebring.nl) stond dat er voor de 924 geen pijp beschikbaar is (enkel voor de boxster, elfjes). Je bent dan meer geneigt naar de universele (in hun ogen) einddemper, wel met dezelfde looks alleen met een 3 tal type aansluit diameters.

Voor de geintereseerden, ik zit aan zo`n ontwerp eindpijp te denken:
Afbeelding
Beschaafd ontwerp, maar wel mooi.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of zeggen jullie van Afblijven koop wat anders (als dat zo is hoor ik dat graag).

Alvast bedankt en alvast een fijne jaarwisseling! :)

28 dec 2006 22:04
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Deze zal idd wel mooi staan onder een 924 Meneer aard .
Als het maar niet zo'n sjonnie geluid heeft.(Word altijd een beetje lacherig als ik zo'n golfje tegenkom met zo'n geluid :!:)

28 dec 2006 22:17
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
jeroenoop schreef:
Deze zal idd wel mooi staan onder een 924 Meneer aard .
Als het maar niet zo'n sjonnie geluid heeft.(Word altijd een beetje lacherig als ik zo'n golfje tegenkom met zo'n geluid :!:)

Ik heb bij mezelf nu de voorste uitlaatdemper eronder uit gehaald. Dit maakt een leuk geluid vooral hoog toerig. Lekker rauw hol geluid (bijna een boxer motor :P ) Heeft een mooi diep geluid stationair, niet te aso maar wel super mooi. Dus deze kan nog bij extra herrie terug geplaatst worden.

Tot zover ik weet heeft Remus echt een zware einddempers erin, met andere woorden stom diep hard blerr geluid. Als je echt sjonnie geluid wilt moet je een zogeheten Japstyle kopen, deze zijn compleet open van achter (tot zover ze nog vooruit komen zonder tegendruk) en die worden meegeleverd met een DB killer.

Anders zet ik deze wel eronder voor een Sjonnie look!:
Afbeelding

28 dec 2006 22:24
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Aard, doe-het-niet....Haat die glimmende pijpen, puristische neurose

28 dec 2006 22:30
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
wolf schreef:

Fijn ook ook voor een openbare meing! (niet verkeerd opvatten, ik doel enkel op dat jullie gewoon het recht voor z`n raap zeggen). Nu heb ik zelf ook een chromen eindpijp eronder. Als ik die poets is het ook net zo glimmend alleen valt het niet goed op (opzich niet zo`n ramp).

Maar anders krijg je dus die zwarte doffe pijpen? Want RVS gebeuren is ook glimmend (althans bij mijn weten van EPS), althans de eindpijpen.

28 dec 2006 22:34
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
wolf schreef:

:scratch: Die glimmende pijpen hebben veel modellen toch ook standaard? Wel zou ik persoonlijk eerder kijken of bijvoorbeeld de einddemper van een 944 niet passend te maken is.

29 dec 2006 20:35
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ]