|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
968mint
Panamera 970 GTS, 996 GT3 CS, ex 968 cabrio, ex Porsche Standard 218 (1959), ex 944, ex 944 Turbo S, ex Boxster 986Friesland
|
Vliegwiel GT3
Lekker late reaktie op de vraag van michM3, maar bij mijn weten heeft de 996 GT3 RS een single mass, De gewone GT3 MK I en MK II een dual-mass, de MK1 clubsport een single-mass. En om het overzichtelijk te houden de GT3 MK II Clubsport heeft weer een dual-mass vliegwiel vlgs de specificaties (weet het zeker als het koppeling er voor het eerst uitmoet). Heeft mij ook wat tijd gekost voordat ik eruit was.
Toch nog even in het PET nagekeken, zouden alle clubsports (dus ook de MKII) een single mass moeten hebben net als (zelfde nummer) de RS. Bij de dealer (pon) was mij verteld dat er een dual-mass in zat (net als alle brouchures) . Nu staan er helaas wel meer fouten in PET (remmen gt3). Als het een single mass is merk ik er in ieder geval wenig nadeligs aan.
|
03 nov 2006 21:11 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
is beantwoord in post...
Alles klopt zoals jij zegt, maar de MKII Club Sport heeft toch een dual-mass vliegwiel hoor...tenminste, als de eigenaar er geen bezwaar tegen heeft want indien gewenst kon het single-mass gemonteerd worden zoals dat bestaat op de GT3 RS
Dus:
MKI Comfort: dual mass
MKI ClubSport: single mass
MKII Comfort: dual mass
MKII ClubSport: dual mass of indien gewenst single mass
GT3 RS: single mass
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
03 nov 2006 21:15 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
Wie is er online |
Gebruikers op dit forum: pee |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|
|
|