|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
wimmen911
porsche 964 carrera 4klazienaveen
|
koppeling
heb al in een paar carrera s 4 gereden, maar vraag me af hoe de koppeling moet aanvoelen.
heb er 2 gereden maar moest de koppeling haast met 2 voeten duwen, en bij 1 ging ie heel licht.
mijn vraag moet de koppeling van een carrera 4 net zo aan voelen als bij een gewone auto, mij werd vertelt dat deze altijd zwaar gaan , klopt dit?
|
31 mei 2008 17:52 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Welk type heb je gereden, 964, 993, 996, 997? Ik heb zelf een 964 (met net een nieuwe koppeling) en hij gaat zwaarder dan een 'normale' auto, maar mag niet extreem zwaar gaan (zoals jij omschrijft, met 2 benen indrukken). Dat is vaak een teken dat de koppeling aan zijn eind is; ook pakt hij dan vaak pas hoog op...
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
31 mei 2008 18:10 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
De koppeling van mijn 964 C4 voelt ook veel zwaarder aan dan een "standaard" auto.
Maar ook weer niet zo extreem dat je hem "met 2 benen moet indrukken"
|
31 mei 2008 18:22 |
|
|
jampie
Boxster S Spyder 550Turnhout Belgie
|
Volledig mee eens; een nog goede koppeling gaat niet zwaar. Gewoon een klein beetje zwaarder dan in een doordeweekse auto, maar zeker niet om met 2 voeten in te drukken; dan is ie gewoon versleten.
|
31 mei 2008 19:33 |
|
|
horn
PF #57
|
je hebt je antwoord. ik ben het ermee eens. niet zo zwaar dat het opvalt.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 mei 2008 20:44 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|