x treme rook ontwikkeling Deel 2
Het probleem is voor een deel al bekent,zie X treme rookontwikkeling.
Nu dus deel 2 want het probleem word steeds komplexer,wie het weet mag het zeggen.
Even een korte samen vatting van wat er heeft afgespeeld en wat er ver volgens is gedaan.
De Boxster "99" ging voor een onderhoudsbeurt en voor x treme rookontwikkeling naar een onderhoudsbedrijf (noem nog geen naam).
Daar is vervolgens het volgende gebeurd,vervangen van bobine,bougie,s,luchtmassa meter,inlaatpakking,caterontluchtingslang,lucht olie en brandstoffilter en nog wat kleine dingetjes. en x treme veel arbeids uren om te achter halen wat het rook probleem was. zei beweerde een compressie lek en is door een paar pakkinkjes opgelost beweerden ze.
Na 6 weken eindelijk mijn Boxster weer terug te hebben dacht ik nu heb ik een top auto en ga dus een eindje toeren,JAMMER maar daar stond ik weer na 2 dagen en max 150 kilometer rijden langs de weg met een x treme rookontwikkeling en een uitlaat brandje.
Boxster is weer afgeleverd door een bergingsbedrijf bij het onderhouds bedrijf en nu hebben ze het volgende gedaan. Olieafscheider vervangen, spruitstuk uitlaat gereinigd incl. nieuwe pakking,uilaat zelf gereinigd.
En weer in elkaar gezet, en test gereden. na 10 minuten rijden begon de ellende weer, U raad het al weer rook. Nu de olie pompen gedemonteerd mischien zijn die stuk, nee hoor zagen er picobello uit.
Dus is weer mijn vraag, WIE HET WEET MAG HET ZEGGEN.