Mijn zojuist uit Japan (via Duitsland ) geimporteerde 968 heeft een startprobleem, accu is goed maar startmotor draait extreem langzaam (alsof accu kapot is ) rond . Is er een bekend euvel met deze startmotoren of heeft iemand ervaring waar ik mijn voordeel mee kan doen ? Ik zit trouwens nog in de ""gewenning""fase, moet maandag naar de keuring RDW/BPM etc. maar ben nu al blij met de auto, het is echt is bijzonders, en zo een mooie auto ( zeer weinig gebruikssporen en Km. ) kon ik althans in Holland niet vinden. Goed weekend !
21 maart 2009 8:10
Rodger that!
Veghel
gewenningfase : met 12 posts ben je al aardig verslaafd gaat zo snel hier
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
massaproblemen en ook vervuiling van de startmotor. en natuurlijk niet te vergeten dat die 3 liter 4 cilinder wel heftig groot is voor een klein startmotortje.....
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum