|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Targa 1977
997 C2, ex-996 4s, ex-964 C2, ex-911 2.7Hoogland
|
Loodvervanger
Ik heb een 911S US uitvoering uit 1977 (2.7). Kan iemand mij vertellen of loodvervanger noodzakelijk is. (ik heb nergens kunnen vinden of de motor ooit gereviseerd is). Mijn gevoel zegt van niet bij een amerikaanse uitvoering. De vorige eigenaar had wel een bus loodvervanger in de auto liggen.
_________________________________________ If you have everything under control you don't drive fast enough
|
13 jun 2009 23:56 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: Loodvervanger
Aangezien er in de states een Katelysator onder hing bij de 1977 modellen, moet loodvrij, dus lijkt ,me geen probleem.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
14 jun 2009 0:02 |
|
|
Guardian
Porsche 944/ ex 914-6 / ex 911 TRotterdam
|
Re: Loodvervanger
Even onder de auto kruipen zou ik zeggen. Kat.aanwezig of niet ? Wel verdacht om dan een bus loodvervanger in de auto neer te leggen dan zou ik zeggen.
_________________________________________ De 944 II voor af en toe en de Impresa WRX+Prodrive (245+) voor elke dag !
http://www.docu-check.nl
|
14 jun 2009 16:14 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|