bij een kameraad van mij hebben we een startprobleem als we bij de relais den 30 met 85a verbinden start hij direkt dus mijn relais genomen en noppes , zijn relais er bij mij in en geen probleem start onmiddelijk. iemand een idee wat dit kan zijn , ps er staat wel een alarm in de wagen
_________________________________________ Engine in the back , water to the river
29 maart 2010 22:20
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Re: startprobleem
Geen idee over welk relais je het hebt (ben niet zo goed in die nummers) maar weet wel dat er dus geen stuurstroom loopt over de andere 2 pootjes. Ik zou in dat circuit gaan zoeken
29 maart 2010 22:24
flitser01
911 SC 3.0 bj 1983
zandhoven ( belgie)
het probleem is onstaan na laswerken aan de wagen , de massa draad van de benzine vlotter was weg gesmolten , was ik vergeten te melden daarstaks weet er iemand wat er aan de relais aankomt en vertrek zodat ik eens kan gaan meten wat het probleem is,
_________________________________________ Engine in the back , water to the river
29 maart 2010 22:52
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Hebben jullie de accu niet losgekoppelt voor dat jullie aan het lassen zijn geslagen
Om wat voor wagen gaat het hier eigenlijk
29 maart 2010 23:04
flitser01
911 SC 3.0 bj 1983
zandhoven ( belgie)
batterij was losgekoppeld en heeft toch de maasa kabel van vlotter weggesmolten ,het gaat hier over een sc van 1978
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum