Wel of geen katalysator toepassen bij 'n Carrera 3.2 ?
Auteur
Bericht
gernler
911 carrera Targa, 1984,
Citroen SM, 1972
Den Haag
Wel of geen katalysator toepassen bij 'n Carrera 3.2 ?
Hallo allemaal, Alle onderdelen van mijn 3.2 carrera die gereviseerd moesten worden zijn nu eindelijk klaar en ik kan nu de motor in elkaar gaan schroeven. De auto is van '84, is voorzien van een kat. Voor de APK hoeft er geen in te zitten (staat niet op kenteken). Is het wijs om zonder kat (lege pijp) en een andere chip te gaan rijden of kost het alleen maar veel geld en levert het geen moer op. Graag jullie ervaringen/advies
afhankelijk van de staat van de kat nu zou ik als deze goed is terug plaatsen en als de aan vervangen toe is een lege plaatsen. en dan lekker genieten, verder geen poespas doen.
robert
_________________________________________ remmen is angst
26 nov 2009 19:47
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Re: Wel of geen katalysator?
Precies, een kat met poespas bezorgt je alleen maar een kater.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
26 nov 2009 20:02
NordRack2
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Re: Wel of geen katalysator toepassen bij 'n Carrera 3.2 ?
Hoe kom je achter de staa(r)t van de kat?
_________________________________________ "Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf
03 dec 2009 14:59
mb carrera
porsche 911 carrera 1986 mosgroen
twisk
Re: Wel of geen katalysator toepassen bij 'n Carrera 3.2 ?
aan een co meet apparaat plaatsen denk ik.
_________________________________________ porsche what else?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum