sinds kort merk ik dat als ik mijn auto wil starten, nadat ik een tijdje gereden heb, de motor pas met wat gas bij start. Bij een koude motor start ie vrijwel onmiddelijk. Heeft iemand dit ook meegemaakt of misschien tips waardoor ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt
Porsche 968 Cabriolet Automaat Motor inhoud 3.0
_________________________________________ Porsche empfiehlt: Fahren Sie vorsichtig!
18 maart 2010 17:42
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Re: Warme motor slaat moeilijk aan 968
Volgens mij is je DME relais niet mee goed. Algemeen probleem bij een 968. Je kunt een nieuwe kopen by Porsche voor ~30 Euro.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
18 maart 2010 17:43
Watersnip
Porsche 968 Cabriolet
Nieuw Vennep
Re: Warme motor slaat moeilijk aan 968
Dank je. Ik zal het doorgeven heb al gebeld voor een afspraak om de boel uit te laten lezen.
_________________________________________ Porsche empfiehlt: Fahren Sie vorsichtig!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum