Ha die Porsche FanatenIntroVoor degene die mijn project Fase I gevolgd (
Dit geneuzel hebben weten wat er nu gaat volgen maar ik heb nog wat vragen en onzekerheden waar ik n.a.v. een ander thread toch antwoord op zoek.
Wat ga ik doenIk heb afgelopen weekend een Porsche 944 erbij gekocht als donor waarvan ik het hart, de handjes en voeten en de nieren over wil zetten (motor, bak, ophanging voor en achter en remmen). Dit omdat mijn 2.0 denkt dat hij een tweetakt is (1:200 oliegebruik) en het blok gewoon op is (compressie van een natte krant lafjes naar beneden gedrukt in een regenpijp).
Wat heb ik liggen en waar kan ik bijIk heb tot mijn beschikking:
- Een complete en lopende donor 944 (met Fuchs 16"9j
)
- Een complete en soort van lopende 924 (die wel heel mooi is en me al heel veel gekost heeft)
- Een brug met een berg gereedschap
- Vrienden
- Bier
- porscheforum.nl
VragenIn mijn impulsiviteit en aanname dat het allemaal gewoon kon (we hebben tenslotte ook gewoon een 924S met dit blok op de markt) heb ik alles gekocht en wordt het in gang gezet. Nou hoorde ik van een ervaren lid van dit forum dat ik iets met mijn motorophanging moest gaan doen (lassen slijpen boren en andere enge dingen). Ik hoorde vanuit een andere hoek ook weer dat er speciale steunen bestaan voor impulsieve beunhazen zoals mij.
Concreet: Wat is wijsheid?
Reacties worden zeeer (ja met 3 e's) op prijs gesteld!