Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 7:30

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Volledig synthetische race-olie 10w60 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht Volledig synthetische race-olie 10w60
Porschers,

Via via ben ik in de mogelijkheid om 10w60 full race olie op de kop te tikken...

De specificaties :arrow:

Beschrijving :
De topkwaliteit, volledig synthetische motorolie, speciaal ontwikkeld voor de veeleisende racing-werkomstandigheden. Smeert waar andere olie faalt! Voldoet ook bij uiterst hoge omgevingstemperaturen.

Toepassing :
aanbevolen voor benzinemotorsmering in racingomstandigheden en/of hoge omgevingstemperaturen, met en zonder turbo-oplading en/of meerkleppentechniek, inclusief voor motoren met veranderlijke kleplicht-hoogte en -timing. Ook voor menig zwaar belaste (turbo)dieselmotor van personenwagens, speciaal bij hoge omgevingstemperatuur! Als 4-takt motorrijwielsmeermiddel, perfect inzetbaar bij racing! Verder bruikbaar overal waar onderstaande specificaties van toepassing zijn.

Specificaties :
- API SH / CD
- CCMC G5/PD2
- SAE 10W60

Eigenschappen :
- biedt totale motorbescherming.
- viskeuse olie bouwt uiterst sterke smeerfilm op, tot op zeer hoge werktemperatuur, terwijl bij koude nog goede vloeibaarheid gewaarborgd is.
- continueel hoge motorprestaties zijn smeertechnisch perfect mogelijk.
- motoren blijven inwendig uitzonderlijk zuiver.
- verenigbaar met gebeurlijk gemonteerde uitlaatgascatalysator.

Dé Sunoco racing motorolie bij uitstek,nu ook beschikbaar in 1 liter verpakking !

Typische Analyse :

Densiteit bij 15°C 0.851
Viscositeit bij 40°C 160 cSt
Viscositeit bij 100°C 23.5 cSt
Viscositeit bij -30°C < 7000 cP
Viscositeitsindex 180
Vlampunt 240°C
Stolpunt < -40°C
Kleur 3.5
T.B.N. mg KOH/g 10.2

Synturo Racing is specifiek ontwikkeld om moderne high-tech motoren maximaal te beschermen en een optimaal rendement van PK's ter verzekeren tijdens de zwaarste wedstrijdomstandigheden. Deze synthetische race-olie beperkt de interne wrijvingen tot een absoluut minimum en biedt een "power-output", ongekend bij andere oliën. Eersteklas polymeren en hoogwaardige additieven garanderen een perfecte koeling van de motor wat een stabiele viscositeit waarborgt. Antislijtage additieven verzekeren op hun beurt topprestaties tijdens lange periodes.

De vele SUNOCO racing teams die wedijveren aan de top in rally, op circuit, autocross..., bewijzen dat SUNOCO's SYNTURO RACING 10W60 de ultieme raceolie is!

Ik ga zeer binnekort een 2e bestelling plaatsen van dit spul.

Zit nu reeds 4000km in mijn P'ke is echt prima.

Grote verschil met de "standaard" verkrijgbare oliën zit hem in de prijs ...
Alle eigenschappen zijn gelijk aan de bekende merken ... Shell , etc etc ....

Mensen die intresse hebbe gelieve mij te PB'en ... reken ong 40% goedkoper :!:
Verpakkingen van 1 liter of een vatje van 25 liter.

Dit is GEEN advertentie en ik kan ze ook maar beperkt bestellen aan deze voorwaarden :!:

Dirk
:wink:

18 jun 2005 14:11
Profiel
Bericht 
Ik ga nu eerst eens de 10W60 RS Castrol uitproberen in mijn 3.2.
Dan laat ik de bulk Super Motor Oil 10W40-Shell ff voor wat ie is :shock: heb ik nog 1200 liter van staan :roll:
en vervolgens is de Kendall GT-1 20W50 Racing Green aan de beurt om uitgeprobeerd te worden, heb nu een vat van 60 liter staan dat eerst in luchtgekoelde VW's gebruikt wordt en vervolgens in P's

Meine' macke' ist: dat ik nooit never niet geen olie-vertegenwoordiger vertrouw totdat ik hetzelf heb uitgeprobeerd...in welke luchtgekoelde dan ook!

18 jun 2005 21:44
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ]