Met de cat weg of 100cellen heb je zeker meer geluid. Cup pijp en G-bocht zou ik niet samen gebruiken.
Dus:
100 cel cat + cuppijp + standaard eindemper klink lekker racy maar zeker niet te veel
100 cel cat + standaard middendemper en g-bocht maak meer herrie en een diepere V8 brom
100 cel cat + cuppijp + g-boch maakt een takke herrie en resoneert heel veel en in mijn beleving niet mee te leven.
Hete draad ombouwing is de geld niet waard in mijn opinie. Een RS chip zou mijn advies zijn.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
03 aug 2016 20:32
cebae
Re: Brombacher sets
Bedankt Johan
En een cat bypass ? niet overwegen is lekker goedkoop zie ik. En wordt er veel gewonnen met een RS chip alleen? ik zou dan nog wel een kelk zetten (maar zeker weer meer lawaai)
03 aug 2016 20:40
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Re: Brombacher sets
Ik heb een bypass, maar vanaf '92 moet je een catalysator hebben. Met een RS chip en cat bypass/100 cel cat ga je zeker een hele eind vooruit.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
03 aug 2016 21:27
horn
PF #57
Re: Brombacher sets
met kelk krijg je irritant aanzuiggeluid. had cuprohr, 100 zellen kat en hittedraad icm kelk, vond het geluid top, maar dat aanzuiggeluid rete irritant.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
03 aug 2016 23:27
giulia
Re: Brombacher sets
Ik heb:
Lege kat, Dansk middendemper met 2 uitgangen, korte G bocht, meer gat dan deksel van luchtfilterhuis...ruig en vol geluid.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum