| www.porscheforum.nl | http://85.214.53.153/ |
|
Singer+WilliamsF1=EnginePorn http://85.214.53.153/viewtopic.php?f=3&t=49873 |
Pagina 1 van 2 |
Auteur: | Binko [ 09 aug 2017 19:54 ] |
Berichttitel: | Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
Singer en Williams gaan samen 6 cilinder lufti's bouwen. En dat ziet er ongelooflijk goed uit. (Oh, en Mezger heeft zich er ook tegenaan bemoeid.). http://www.motorsportmagazine.com/opini ... estoration |
Auteur: | porschenot [ 09 aug 2017 20:17 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
mooie blokkie |
Auteur: | Subdriver [ 09 aug 2017 20:26 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
Ik begrijp dat de Singers weer 100.000 duurder gaan worden! 500 Pk uit een luchtgekoeld 4.0 blok zal niet makkelijk zijn maar gelukkig is betrouwbaarheid geen issue want veel rijden zal het ding toch niet. |
Auteur: | Cazzo Super Veloce [ 09 aug 2017 21:28 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
Die bouwt 9meister ook voor je, waarschijnlijk voor de helft van het geld (maar nog steeds n godsvermogen) |
Auteur: | Ronaldo [ 09 aug 2017 22:58 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
Wat een cool product weer man, echt kunst. Die luchtinlaten in de raampjes zijn ook echt prachtig. |
Auteur: | giulia [ 10 aug 2017 11:52 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
Ik zie een DIY klus voor mijn Modrod... |
Auteur: | horn [ 10 aug 2017 12:34 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
Ben nu al benieuwd! Ziet er wel koel uit die achterramen. Torretje ook trouwens! Kwam het op FB ook al overal tegen |
Auteur: | Cazzo Super Veloce [ 10 aug 2017 12:39 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
Dus de marketingmachine werkt weer perfect. Is natuurlijk weer de opgeklopte Singerbullshit. Williams, Mezger laat me niet lachen Iedere zichzelf respecterende Porsche tuner krijgt 500PK uit 4 liter NA |
Auteur: | giulia [ 10 aug 2017 14:23 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
Shit....ik mis 0,4 liter. |
Auteur: | horn [ 10 aug 2017 21:46 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
marketing maakt het verschil. in veel gevallen. en ik heb veel bewondering voor wat Singer doet. En daar die prijs voor kunnen vragen. |
Auteur: | Binko [ 10 aug 2017 23:33 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
Ze zullen het niet voor de eer doen, maar ik vraag me af hoe duur zo'n kunstwerkje moet worden om uberhaupt de ontwikkelingskosten terug te verdienen? |
Auteur: | ASW [ 11 aug 2017 0:39 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
Geweldig dat dit gebeurd, marketing of niet. |
Auteur: | Heintje Davids [ 11 aug 2017 1:10 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
Inderdaad Arjan. Hier wordt geschiedenis geschreven. |
Auteur: | doctor porsche [ 11 aug 2017 1:33 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
Wanneer maken ze de e-singer? |
Auteur: | AirBus [ 11 aug 2017 9:09 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
Ow lekker hoor |
Auteur: | Cazzo Super Veloce [ 11 aug 2017 12:34 ] | |||||||||
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn | |||||||||
Heb ik ook, heel knap wat ze doen, technisch en op marketing-gebied. Leuk voor de aandeelhouders. Maar ik word altijd allergisch van gel*l als "Hans Mezger doet mee als consultant". Hans Mezger is volgens mij rond de 90. Die mag een keer met Dickinson op de foto en krijgt daarvoor 10K bij zn pensioen bijgeschreven. Of denk je werkelijk dat Mezger op die leeftijd een zinnige bijdrage levert aan dit project? Overigens is een Mezger met 500PK al eerder door Porsche zelf geleverd in de 997RS4.0. FF dat blok kopieeren, andere cilinders en koppen erop en klaar is Singer/Williams/Mezger. |
Auteur: | Binko [ 11 aug 2017 14:12 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
Zelfs als het in technische zin zo simpel is om een (enigszins) bedrijfszekere, luchtgekoelde Mezger van 500pk te maken, dan vind ik nog de decadente aandacht voor esthetiek onnavolgbaar. |
Auteur: | DeniS2 [ 11 aug 2017 14:39 ] | |||||||||
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn | |||||||||
Die is er al tis vrijdag middag |
Auteur: | MichM3 [ 11 aug 2017 22:50 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
500pk makkelijk uit een 4.0 luchtkoeler??!! Hmmm, ik dacht dat hier meer kennis zat eigenlijk. Porsche kreeg uit z'n 3.8Rsr racers destijds ni veel meer uit dan 400pk. Misschien es praten met Pierre Ofzky eerst over wat mogelijk is bij luchtkoelers |
Auteur: | Cazzo Super Veloce [ 11 aug 2017 23:05 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
Als je de specs van een 997 4.0 blok kopieert (koppen, nokkenassen) naar een luchtgekoeld blok, waarom zou je dan geen 500PK hebben? 9M bouwde in 2007 al een 4.0 met 450 pk https://rennlist.com/forums/964-forum/3 ... 964rs.html |
Auteur: | Subdriver [ 12 aug 2017 0:16 ] | |||||||||
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn | |||||||||
Misschien omdat het blok dan de ontwikkelde warmte niet kwijt kan? |
Auteur: | Cazzo Super Veloce [ 12 aug 2017 0:40 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
Dr zijn turbo-lufties met 750-800 PK en meer, dus dat zal het probleem niet zijn. |
Auteur: | MichM3 [ 12 aug 2017 8:47 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
Omdat die onder andere de warmte niet kwijt kan en snel gaat barsten. Dus jij gaat ervan uit dat hier multikleppentechniek gebruikt is? Daar staat niks van in het artikel. Ik ga ervan uit dat het om een 2 klepper gaat. Met turbo kan je dat niet vergelijken. Ik vind he scheef om je te baseren op het feit dat turbo van 800pk, ook atmo van 500pk moet mogelijk zijn. En dan die ninemeister... zijn dat die kerels niet die een groene 964cup vonden en ervan uitgingen dat het de Manthey auto was? Ik zou ni zomaar aannemen van wat die uit hun nek kletsen!! |
Auteur: | doctor porsche [ 12 aug 2017 9:13 ] |
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn |
he ouderwets gezellig vermakelijk |
Auteur: | giulia [ 12 aug 2017 10:24 ] | |||||||||
Berichttitel: | Re: Singer+WilliamsF1=EnginePorn | |||||||||
Dan zelf ook niet uit je nek kletsen he? The first fruit of this work is a modified, naturally aspirated, air-cooled, flat-six Porsche 911 engine with a 4.0L capacity, four-valves per cylinder and four cam-shafts, rated at 500HP. http://singervehicledesign.com/singer-v ... -services/ |
Pagina 1 van 2 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |