Hallo ik heb een 993 gekocht waar het airbaglampje van blijft branden! Dit zou blijkbaar aan de module in de middenconsole liggen! Weet iemand hoe deze er uit ziet en waar ik deze kan laten maken?
14 jul 2019 21:17
Kappi2907
Re: 993 airbag lampje
3,3ohm weerstand er tussen en klaar is kees. Volgens mij zijn er ook kabeltjes verkrijgbaar die eenvoudig te plaatsen zijn
14 jul 2019 22:58
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Tim smit schreef:
Hallo ik heb een 993 gekocht waar het airbaglampje van blijft branden!
3,3ohm weerstand er tussen en klaar is kees. Volgens mij zijn er ook kabeltjes verkrijgbaar die eenvoudig te plaatsen zijn
Even voor mijn persoonlijke interesse: wat doet die weerstand dan?
15 jul 2019 18:11
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Die weerstand doet precies wat het woord al aangeeft , weerstand in het betreffende circuit veroorzaken waardoor het systeem "denkt" dat de airbag gewoon aanwezig is en het airbag lampje niet gaat branden
15 jul 2019 18:44
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Olaf schreef:
Tim smit schreef:
Hallo ik heb een 993 gekocht waar het airbaglampje van blijft branden!
Klopt maar het wordt wel op het APK formulier aangegeven als een reparatie advies, en is alleen voor auto's van toepassing met een eerste toelatingsdatum van na 31-12-2003.
Dus bij een 993 komt het niet op het APK formulier te staan.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum