Auteur |
Bericht |
John
Cayenne
|
Das lachen met gas(geven)
Luitjes,
Vandaag ff bij Rica geweest, want na al dat geleuter over chippie hier en filterje daar, ben ik ook weer is aan het shoppen.
Een paar race katjes, race luchtfiltertje, een paar nokkenasjes en geupdate software (horen jullie wel van, mits betaalbaar voor die paar peekaatjes extra), leek me wel wat.
Daar waren ze bij een Honda een lachgas installatie aan het inbouwen (leuk wel een brandblusser), maar ze zeiden dat dat ook leuk voor een Porsche was, zou af en toe (niet te vaak) een pk of 80 extra boosten, en das veel, vooral lekker bij de tussensprintjes.
Mannen wat denken jullie ervan voor een honderdje of 18 hebbie dat erin, maar lijkt mij funest voor mijn auto , dus noway voor mij.
Had een hoog "Fast to furius" gehalte.
Iemand ervaring met het lachen.
|
19 feb 2004 20:13 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Voor degene die de "schop" van de moderne Porsche turbo missen
Onze tandarts kan vast voor de noodzakelijke vullingen (2x ) zorgen.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
19 feb 2004 20:42 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Zit in de auto van een vriend/kennis van me... En geloof me, een hoger "Fast and the Furious" gehalte heeft geen enkele auto in NL.
Weet ik 100% zeker... En durf ik HEEL veel onder te verwedden... Ritje in jouw auto John? Met die andere nokkenasjes?
Wie? (zal morgen foto'tje plaatsen )
Geloof dat het voor de TRAP-IN-DE-RUG wel leuk is, maar denk voor je blok inderdaad niet zo goed... Kunnen ze je bij Rica vast vertellen toch?
Laatst bijgewerkt door Pascal op 19 feb 2004 22:49, in totaal 1 keer bewerkt.
|
19 feb 2004 20:45 |
|
|
pakkie
Cayenne SZO-Brabant
|
In het clubje waar ik voorzitter van was hebben ook een aantal lui zo'n installatie erin zitten.
1. de duw is maar van zeer korte duur aangezien je fles anders in no-time leeg is
2. vullen kost veel geld
3. je blok gaat bij frequent gebruik echt naar de haaien
Zo was er een lid die het op zijn 206 GTi had geinstalleerd. Na een paar duizend km was het blok echter overleden.
Paskal
|
19 feb 2004 22:21 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Toevallig ook in de GTI Tuning gestaan?
Wilde de auto alweer verkopen.
En inderdaad, vullingen vervangen doe ik wel eens
|
19 feb 2004 22:23 |
|
|
Erwin
Porsche Classic Specialist
|
Ik heb zo'n 10 jaar geleden regelmatig een Nitro Oxide System (NOS)ingebouwd in allerlei auto's en kan het daarom ook AFRADEN in te laten bouwen in een Porsche. Of wat voor een auto dan ook voor op de straat.
|
19 feb 2004 22:26 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Heb dat stuk ook gelezen over die GTI in tuning & design. De eigenaar was toen erg onder de indruk. Nu niet meer dus schijnbaar
|
19 feb 2004 22:27 |
|
|
Kevin
Porsche 944 '89Amsterdam
|
Ooit een Swift met die troep zien rijden, leuk spul. Maar compressor dan wel turbo blok goedkoper? en altijd power.
Verder GTI tuning staan wij deze maand weer in met de audio inbouw in een Punto.
|
19 feb 2004 23:33 |
|
|
John
Cayenne
|
Zo zie je maar, ik ben er zeer huiverig over en dus terecht.
Het is natuurlijk wel lachen als je dit bezit in je astraatje en dan die Imprezaatjes (niet die goede Brabantse jongens in die zilveren) voorbij knallen.
Voor mij dus nooit niet een thermosfles gas achterin.
|
20 feb 2004 11:54 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Giggle... Deze is van die vriend/kennis van me
|
20 feb 2004 13:29 |
|
|
Stangman
|
Volgens mij staat het inspuiten van NOS gelijk aan het frituren van je motorblok. Ik vond laatst nog een plaatje van Ferrari met 4 flessen in het vooronder, zal nog eens kijken of ik 'm kan vinden.
|
20 feb 2004 15:05 |
|
|
John
Cayenne
|
Nou nou Stang...., das ook lekker een Patatje oorlog'kom op zuiderburen wat vinden jullie er van zo'n rijdend frietkot.
Enne Pascal das een geintje het dat van dat plastieke autootje van je pic, het heeft de achterruitjes van een echte auto maar de rest Bah
|
20 feb 2004 16:15 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
John, als je die auto ziet... *wauw*...
Ik zou hem niet willen hebben hoor, maar wel een gave bak...
(overigens, ja, het de ECHTE ja...)
|
20 feb 2004 21:02 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Met alle , maar .....
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
20 feb 2004 22:05 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Hahaha... achja, verschil in smaak is er genoeg he
Gelukkig vinden we een 911 allemaal wel mooi
Weet ook niet of hij "mooi" is, maar vind hem wel imposant...
(hehehehe)
Pascal, net met dirkie zitten dromen over dikke Audi's, die kosten geen klap in belgie zeg... jeetje
|
20 feb 2004 22:50 |
|
|
horn
PF #57
|
Het laatste halfjaar hebben 4 vrienden van mij dikke audi's van net een jaar oud (ivm bpm minstens 12 maanden oud) geimporteerd uit duitsland. Met max 30.000 km op de teller en the works aan opties (alleen geen dubbelglas, rest zit erop) en zijn er alledrie onwijs enthousiast over (alles via zelfde bedrijfje in oosten van het land - de ene stak de andere aan.
1x audi A8 4.2
1x audi A8 2.8 (?) tdi
2x audi A6 allroad tdi
Helaas weer nix voor de leasesufferds onder ons (als ikzelf), tenzij je via je je bedrijf iets van een sale & lease-back constructie kan doen.
Horn-die-gisteren-op-de-autobahn-ook-weer-n-hoop-moois-gezien-heeft
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 feb 2004 8:37 |
|
|
Robberto
996 CabrioWaalwijk
|
Best leuk zo'n dikke audi. Geweldige auto's.....
Ook importeren enz. is misschien wel te doen...... alleen die k.t bijtelling hier in Nederland is niet normaal. Zelf nu een audi A4, inclusief die heerlijke bijtelling. Ooit eens begonnen met een kilometer administratie bij te houden; maar ook dat is niet echt een pretje.
En voor mijn 12000 zakelijke kilometers per jaar (inclusief privé, uiteraard geen Porsche kilometers hierbij opgeteld) ga ik echt niet zo'n dikke audi rijden..... misschien volgend jaar de leasefiets... Of alles met de Porsche en zakelijk declareren, zijn er nog niet over uit. Maar de bijtelling begin ik een beetje beu te raken, niet dat het niet te betalen is; maar gewoon zonde van de pleuro's........
"Leuker kunnen we het niet maken" zeggen ze dan...
|
21 feb 2004 12:24 |
|
|
Stangman
|
ON TOPIC!
|
21 feb 2004 13:05 |
|
|
Stangman
|
En dit zijn de risico's
|
21 feb 2004 13:08 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Met de Boss Hoss er boven op geknald.
Die dingen hebben toch 385/502 pk???
|
21 feb 2004 13:11 |
|
|
Stangman
|
Zo te zien is de cylinder geexplodeerd. Maar welke dingen RS-R?
|
21 feb 2004 13:17 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
<----------------- Deze dingen, Boss Hoss motortje
|
21 feb 2004 13:23 |
|
|
Stangman
|
Ah die! Belachelijk veel vermogen voor een tweewieler.
http://www.mountainbosshoss.com/bhlistings.htm
|
21 feb 2004 13:31 |
|
|
John
Cayenne
|
Om de topic opening te vervolgen, vandaag de racekats besteld en een luchtfilter van ITG (moet beter zijn als de kn filters), en weer een update van de software.
De nokkenassen zou een grote klus worden, motor eruit ect. ect. en dat voor een paar peekaas vond ik teveel.
Verder doen ze nu veel voor Porsches bij Rica (samen met APP racing).
|
25 feb 2004 17:47 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
En wie beweert dat??
De verkoper zeker
|
25 feb 2004 18:42 |
|
|