| www.porscheforum.nl | http://85.214.53.153/ |
|
inhouden stotteren vanaf 4000 toeren http://85.214.53.153/viewtopic.php?f=3&t=7546 |
Pagina 1 van 1 |
Auteur: | BS [ 07 feb 2006 17:42 ] |
Berichttitel: | inhouden stotteren vanaf 4000 toeren |
als ik gas geef gaat de motor een beetje haperen vanaf 4000 toeren vooral in de 4e en 5 versnelling. iemand een idee? thanks! |
Auteur: | Blauwe Kikker [ 07 feb 2006 22:58 ] |
Berichttitel: | |
Bij mij 3 jaar geleden zoiets. Bleek benzine filter te zijn. Makkelijk te verwisselen.. zag ik. |
Auteur: | 924carreragt [ 07 feb 2006 23:05 ] |
Berichttitel: | |
Afstelling carburators, brandstoftoevoer, ontsteking, bougies. |
Auteur: | 944 type2 [ 07 feb 2006 23:08 ] |
Berichttitel: | |
misschien is de distributie een tand versprongen? |
Auteur: | Double G [ 08 feb 2006 8:50 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Dat is bij een 911 met ketting, en nog nooit gehoord dat die een tand kan verspringen. |
Auteur: | BS [ 08 feb 2006 14:41 ] |
Berichttitel: | |
thanks zover eigenlijk mag het niet maar ik het wilde het weten; als ik over de 4000 toeren ga als ie nog koud is , is e rgeen inhouden en stotteren... chrs |
Auteur: | Nicolò [ 08 feb 2006 14:53 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
![]() ![]() |
Auteur: | 924carreragt [ 08 feb 2006 16:13 ] |
Berichttitel: | |
Ontsteking. |
Auteur: | KEV-911 [ 08 feb 2006 17:45 ] |
Berichttitel: | |
je hebt een 2.4 T van '73, heb je carburators, k-jetronic of de MFi ? ik denk dat het de lucht-benzine is die verkeerd geregeld is |
Auteur: | Jeroen914 [ 08 feb 2006 18:12 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
3.0 SC motor toch? ben niet zo'n K-jetronic kenner, maar voor zover mij bekend geeft de K-jet extra benzine bij koude motor dus ik zou het eerst eens in de injectie zoeken en niet in de ontsteking... |
Auteur: | cabrio '87 [ 09 feb 2006 7:55 ] |
Berichttitel: | |
Heb ik ook ooit gehad ,als "ze" warm stond en ik ging over de 4000 toeren, stotteren . Soms zelfs niet meer starten na verloop van tijd wanneer "ze" niet genoeg afgekoeld was. Bleek de warmte regelaar te zijn, ergens achter de luchtfilter (?)! |
Auteur: | BS [ 09 feb 2006 10:24 ] |
Berichttitel: | |
ja sorry had er bij moeten zeggen , zit een 3.0 blok in |
Auteur: | KEV-911 [ 09 feb 2006 16:53 ] |
Berichttitel: | |
ah de k-jetronic ![]() |
Auteur: | BS [ 16 feb 2006 10:08 ] |
Berichttitel: | |
niuewe bougiekabels gemonteerd en hij gaat weer als de brandweer! de oude waren niet goed dus... tnx voor de tips! |
Auteur: | Nine-eleven [ 06 maart 2006 19:47 ] | ||||||||||||||||||
Berichttitel: | |||||||||||||||||||
Hi Jeroen, kan ik jou toch nog wat leren: De koudestartsproeier op een K-jetronic brandstofinjectie geeft bij koude motor ongeveer 10 seconden extra brandstof. Dit in combinatie met een "extra luchtschuif" geeft de motor voldoende extra brandstof en lucht om aan te slaan. De extra luchtschuif gaat gedurende het opwarmproces van de motor langzaam dicht waarna deze zijn normale stationair toerental aan kan nemen. Meer doen ze niet. Groet, Marcel |
Auteur: | Erwin [ 06 maart 2006 21:50 ] |
Berichttitel: | |
De koudstartsproeier werkt bijna nooit. Alleen bij erg koude temperaturen zoals in deze tijd. Dus niet zoals velen denken bij elke koude start. De warmloopregelaar zorgt voor een verrijking tijdens de koude start, warmloopfase, accelereren en tijdens turbodruk bij turbomotoren. |
Auteur: | molen934 [ 08 maart 2006 14:12 ] |
Berichttitel: | |
Wel duur hé die kabels ![]() Maar als hij het weer goed doet ![]() Heb dit ook gehad bij mijn SC, en zag bij dit weer gewoon de vonken overspringen. |
Pagina 1 van 1 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |