| www.porscheforum.nl | http://85.214.53.153/ |
|
Onderhoud in Amsterdam http://85.214.53.153/viewtopic.php?f=3&t=9594 |
Pagina 1 van 1 |
Auteur: | dzzl [ 17 jul 2006 16:04 ] |
Berichttitel: | Onderhoud in Amsterdam |
ik ben op zoek naar een adres in A'dam waar ik mijn 911 uit 81 met een gerust hart in onderhoud kan geven. Er is op dit moment niets stuk, alles werkt, ik moet alleen even nieuwe motorolie erin laten kieperen... heeft er iemand suggesties/ervaringen? NIet te duur natuurlijk. ![]() |
Auteur: | Rob Herfst [ 17 jul 2006 16:20 ] |
Berichttitel: | |
Soms kom je met de zoekfunktie ook best ver! ![]() Porsche dealer Amsterdam (a-point) Robert Visser in Hilversum www.carservicevisser.nl Rob Goossen / Hans Bos in Uithoorn www.hansbos.nl Ronald Paul in Alkmaar www.ropa.nl Kraan Porsche Service www.kraanporsche.nl Om maar wat te noemen! Waarom niet te duur, trouwens???? Mag goed onderhoud ook niet een paar centen kosten???? Wij willen toch ook allemaal het beste voor onze P??? ![]() |
Auteur: | WdePundert [ 17 jul 2006 16:28 ] |
Berichttitel: | |
Porsche specialisten. |
Auteur: | dzzl [ 17 jul 2006 16:33 ] |
Berichttitel: | |
ik zoek geen dealers e.d. maar meer iemand die alles weet en alles kan maken als dat nodig is. en ja, ik hebal gemerkt dat prijzen voor hetzelfde aardig uiteen kunnen lopen zonder dat het iets opleverde. beetje uitkijken moet je dus wel, vandaar dat ik een abso freak zoek.... een conniasseur! |
Auteur: | dzzl [ 17 jul 2006 16:34 ] |
Berichttitel: | |
en daarmee bedoel ik ook iemand die mijn auto kent en waar ik niet een nummer ben... |
Auteur: | Rob Herfst [ 17 jul 2006 16:49 ] |
Berichttitel: | |
Volgens mij moet je met het opgesomde lijstje al een heel eind kunnen komen! Gewoon eens langrijden en een bakkie doen. ![]() Je merkt vanzelf wel of je ergens wel of niet een goed gevoel bij krijgt! Met geen van deze bedrijven heb ik overigens ervaring(en). Zelf heb ik goede ervaringen met Motron. Maar dat is niet bij jou om de hoek ![]() ![]() |
Auteur: | MS964 [ 17 jul 2006 19:58 ] |
Berichttitel: | |
En vergeet ook de Waalgarage (http://www.waalgarage.nl) niet, om de hoek van Amsterdam (Broek in Waterland). Zelf een goede ervaring mee. Idem voor Rob Goossen, meerdere goede ervaringen. ![]() |
Auteur: | 2.2VTEC [ 17 jul 2006 22:17 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
euh, connaisseur of connoisseur ![]() |
Auteur: | ingo [ 18 jul 2006 1:08 ] | ||||||||||||||||||
Berichttitel: | |||||||||||||||||||
connIAsseur lees ik zelfs... ![]() |
Auteur: | horn [ 18 jul 2006 7:01 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Aha, zo'n broodje... ![]() ![]() On topic: als je niet te duur uit wil zijn (wie wil dat wel?) vraag ik me overigens wel af of je wellicht niet zelf even je olie moet bijvullen... Horn - die zo technisch is als spruitje Rob H - maar wel olie kan bijvullen |
Auteur: | ingo [ 18 jul 2006 11:00 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Dat doe je met draaiende, warme motor, toch?? En wel zorgen dat je dezelfde olie gebruikt als er al in zit, lijkt me... (of idd even naar Rob Goossen (of iemand anders van het lijstje)) ![]() ![]() |
Auteur: | Rob Herfst [ 18 jul 2006 11:05 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Dat weet dit spruitje dan ook nog wel, en is afhankelijk van het type! ![]() Bij mijn vorige twee 11jes moets dat inderdaad zo, bij deze met koude en niet draaiende motor! ![]() |
Auteur: | ingo [ 18 jul 2006 11:31 ] | ||||||||||||||||||
Berichttitel: | |||||||||||||||||||
Weer wat geleerd. Bij een '81 SC zoals DZZL heeft, nog wel met warme draaiende motor toch...? |
Auteur: | Rob Herfst [ 18 jul 2006 15:18 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Yep! Zolang luchtgekoeld gaat dit inderdaad op (warme draaiende motor!). De watergekoelde (924, 944, 968, 928, Boxster, 996, 997, Cayman, Cayenne) daarentegen koude en niet draaiende motor! ![]() |
Auteur: | Devils son [ 18 jul 2006 16:38 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Tenzij uitgerust met dry-sump neem ik aan (b.v. GT3)... |
Auteur: | ppp 356 [ 18 jul 2006 16:41 ] | ||||||||||||||||||
Berichttitel: | |||||||||||||||||||
Klopt de olie van de GT3 wordt nog steeds met draaiende en warme motor gemeten. |
Auteur: | molen934 [ 18 jul 2006 16:49 ] | |||||||||||||||||||||||||||
Berichttitel: | ||||||||||||||||||||||||||||
Is dat zo ![]() (Onder)Blok van een luchtgekoelde?, wat zijn die sterk hé ![]() |
Auteur: | ppp 356 [ 18 jul 2006 16:50 ] |
Berichttitel: | |
Voor de 996 GT3 werd nog steeds de basis van het 964 blok gebruikt. Enkel de koeling werd verbeterd ![]() |
Auteur: | Renntech [ 18 jul 2006 21:56 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Enkel de koeling? Effe denken.......dus als ik het goed begrijp, en ik leg de tuinslang over de cilinders en zet de kraan open haal ik uit een 964 motor ook 381 pk en draait deze 8200 omw/min en gaat daarbij niet kapot? ![]() |
Auteur: | horn [ 18 jul 2006 22:00 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Oja Rob; in deze moet ook aanzienlijk minder olie... ![]() |
Auteur: | rob964.c4 [ 18 jul 2006 22:33 ] | ||||||||||||||||||
Berichttitel: | |||||||||||||||||||
dat moesten we dan maar eens gaan doen bij die van mij ![]() robert |
Pagina 1 van 1 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |