Nadat ik mijn eerste setje DRL's had gemonteerd , was het toch niet helemaal de "look" die ik zocht voor mijn Boxster.
Het zag er niet verkeerd uit, maar naar mijn mening mochten ze wel iets breder zijn.
Het plan was dus om een setje grotere units te bemachtigen en deze te modificeren zodat ze mooi in de luchtinlaat passen.
Ik heb een setje Grote DRL's gekocht geschikt voor een Audi A6, deze DRL's waren te groot in lengte en hadden niet de juiste vorm.
Vervolgens dan de juiste vormen van de luchtinlaat overgenomen en het teveel aan materiaal weggeslepen.
De units bleken ook nog te diep en tegen de spijlen van de luchtinlaat te komen waardoor de DRL's niet diepgenoeg zaten ..
Dus dan zijn er 2 opties ... 1 , de spijlen wegslijpen of 2, de spijlen in de achterkant van de DRL's uitsparen .....
Het werd dus optie 2, wat redelijk wat werk was , maar het stuk maken van de spijlen was voor mij geen optie.
(ik wil altijd terug kunnen naar origineel)
Nog een tip voor iedereen die DRL's gaat monteren ,, openschroeven en met siliconenkit waterdicht maken ... waterdicht in China betekend blijkbaar iets anders als bij ons in Nederland
... mijn oude DRL's hadden last van condens na dat ik de P had schoongespoten met de tuinslang ... ik heb de nieuwe dus meteen onder handen genomen.
Hier een aantal foto's van het resultaat ....
Foto's van de oude kleinere DRL's staan in onderstaand topic
viewtopic.php?f=33&t=33123&hilit=drl%27sTot zover dit kleine project......
Ik wens jullie allemaal veel rijplezier en zonnige dagen