19 feb 2007 23:12
19 feb 2007 23:15
19 feb 2007 23:56
20 feb 2007 1:30
20 feb 2007 8:13
lagel schreef:afgelopen donderdag was het mooi weer. dus ik dacht we gaan is lekker met de porsche rondtoeren. had de dag ervoor olie bijgevuld want die stond heel laag, hij lekte altijd al wel een beetje. maargoed na een dag heerlijk te hebben gereden, foto's en filmpjes te hebben gemaakt. keek ik de vorige ochtend verbaasd op dat het oliepijl weer heel laag stond. onder de auto lag maar 2-3 drupjes zoals normaal. ik starte de auto en na 1 minuutje zag ik al dat het begon met druppen. nja maar weer uitgezet.
hier zijn paar foto's die ik heb geschoten.
)
20 feb 2007 10:08
20 feb 2007 10:56
911-lover schreef:Daar is idd veel werk en vooral veel kosten aan.
ALs jullie het zelf kunnen is het misschien nog haalbaar.
Voor mij zou het logisch zijn. Laten uitrekenen wat het kost en verkopen wat je nu hebt.
Ik denk dat je daar al een hele propere , goede , volledig gedocumenteerde jongere P voor hebt.
Ja , daar kunnen ook onverwachte dingen komen , maar wat denk je dat er nog voor onverwachts komt éénmaal je met de restauratie begonnen bent
20 feb 2007 11:25
20 feb 2007 13:11
20 feb 2007 13:31
20 feb 2007 13:44
20 feb 2007 13:56
20 feb 2007 14:25
20 feb 2007 14:50
anton964 schreef:als je dit allemaal zelf gaat doen zal je denk ik rond de €10.000 uit gaan komen.
als je dit moet gaan laten doen.
zoals motor revisie.spuiten koppeling en een zwik nieuwe rubbers en dingen die niet herte gebruiken zijn den ik dat je tussen € 15 en 20.000 uit gaat komen.
anton964 schreef:en hij wil ook nog een targa.ga daar maar een een perfecte van zoeken
voor €16.000
20 feb 2007 15:02
20 feb 2007 15:25
anton964 schreef:ik heb het filmpje eens bekeken en volgens mij snort hij nog best goed.
20 feb 2007 16:01
20 feb 2007 16:06
lagel schreef:.... En n u krijg ik natuurlijk allemaal reacties van; "wat zonde deze kleur is wel mooi" en "dan gaat de waarde omlaag". ....
20 feb 2007 16:55
lagel schreef:wat een reacties allemaal
te eerste weet ik heus dat de motor warm moet zijn voordat je het terechte oliepijl kan bekijken maar ik weet ook hoe hij normaal staat als hij koud is en nu was dat stuk lager. daarna ook gewoon even warm gereden.
20 feb 2007 17:34
lagel schreef:te eerste weet ik heus dat de motor warm moet zijn voordat je het terechte oliepijl kan bekijken maar ik weet ook hoe hij normaal staat als hij koud is
André 3.0 schreef:Dit komt mij bekend voor
20 feb 2007 19:01
lagel schreef:ik heb ook eerst rondgevraagt en gekeken en als je weet waar je moet zoeken vind je al snel goedkopere adresjes die ook goed werk leveren.
lagel schreef:jullie maken je zo druk om de kosten dat je denkt dat jullie het moeten betalen
20 feb 2007 19:29
20 feb 2007 19:37
Airhead schreef:Mooi al die 3.2 restauratieprojecten hiero
Die van mij een paar jaar geleden. (sorry voor de gare foto!)
Mechanisch niets aan gedaan. Dorpels, slotplaten, 1 nieuw achterspatbord, 2 nieuwe voorspatborden. Alles laten doen, met bonnetje. Afbouwen, spuiten en weer opbouwen. Meer dan €15000 incl. BTW. Lonen doet het ben ik bang nooit.
Of zelf doen of niet erg snel pijn voelen in je beurs, anders moet je er niet aan beginnen. Als je het ding gewoon tot het eind der dagen in je garage wilt houden is het een ander verhaal natuurlijk.
Succes ermee!
20 feb 2007 20:00
20 feb 2007 20:05
Airhead schreef: Lonen doet het ben ik bang nooit.