06 aug 2009 8:44
06 aug 2009 9:25
Dimma schreef:
En is er wel eens één of meerdere 968 Turbo S-en in deze of één van de andere P-clubs gesignaleerd ? Of heeft iemand van jullie wel eens een 968 naar een Turbo omgebouwd ?
06 aug 2009 10:26
Devils son schreef: De M030 is de meest gezochte variant van de NA's en ......
06 aug 2009 10:37
06 aug 2009 11:16
Dimma schreef:eh ... wat zijn NA's
Mijn doelstelling is het uiterlijk van de TS, inderdaad bij voorkeur met de Speedlines, maar niet persé een replica van de TS. Ik ben geen purist, ik maak het zoals ik het mooi vind. Ik denk dat de 304 mm M030 schijven zullen voldoen en hoef ( nog ? ) niet naar de 911 Turbo set ( 322 mm, toch ? ).
Het vermogen mag naar 350 pk met een optie op wat meer, bij voorkeur door een Turbo en niet de compressor-variant.
06 aug 2009 11:24
06 aug 2009 12:14
Devils son schreef:Prima. Poedercoaten en monteren speedlines (al dan niet replica) en achterspoiler/motorkap. Dat is snel genoeg te doen.
Devils son schreef:Ik raad je aan om iig eens bij Rennsport navraag te doen.
Devils son schreef:Bewezen ombouw prefereer ik altijd boven "iets nieuws".
06 aug 2009 16:23
06 aug 2009 19:57
The Dude schreef:
Enig idee hoeveel extra vermogen ze met de compressor behalen?
06 aug 2009 19:58
Dimma schreef:IT-ers weten het toch altijd beter
07 aug 2009 3:09
07 aug 2009 9:26
07 aug 2009 12:46
07 aug 2009 13:02
07 aug 2009 13:23
09 aug 2009 13:14
09 aug 2009 13:40
09 aug 2009 19:41
09 aug 2009 20:45
09 aug 2009 21:50
09 aug 2009 21:52
09 aug 2009 21:55
10 aug 2009 19:36
11 aug 2009 14:01
The Dude schreef:Deze CS staat netjes op z'n wielen!
11 aug 2009 14:19