He Danny,
Dank voor je antwoord. Mijn Airco is eruit. Daar zit nu de Dynamo en op de plaats van de Dynamo zit nu de Rotrex. Mijn airco pomp was/is stuk en aangezien we niet in het warmste klimaar wonen maakte het mij niet uit.
KITS lijken leuk maar begin er NIET aan. Geloof me ik heb
het zelf nu meegemaakt. Er wordt met name met de software enorme troep geleverd.
Je kunt best een hardware kit kopen, dus alle componenten maar laat het afstellen hier in nederland doen door een tuner die weet wat tie aan het doen is. Ook een chip van ebay
is pure bagger. Ook al lijkt de chip te werken er wordt achter de schermen slecht met
je auto omgegaan. Met name op gebied van het "pingelen" en de begrenzingen die in de standaard dme zijn voorzien wordt gekloot...voor een echt technische uitleg zal ik
de tuner van mijn auto moeten vragen die heeft mijn chip van rsbarn compleet met de vloer gelijk gemaakt
... tis maar een waarschuwing.
Het is eigenlijk een logisch principe. Iedere motor bevat mechanica en mechanica is bij iedere auto anders. Zeker na verloop van de kilometers is er geen auto hetzelfde meer. Vandaar ook de individuele afstelling en software voor de dme per motor.
Dus KIT leuk om erop te schroevdn, Chip erbij NIET erin stoppen en de afstelling ergens
anders laten doen..bv. bij tvsengineering in Aalst.
Wat betreft de KZ...zal het in de gaten houden
Laatst bijgewerkt door
wvwaard op 24 aug 2010 18:02, in totaal 1 keer bewerkt.