Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
27 nov 2010 1:11
Hallo allemaal,
Eerder had ik beloofd wat foto's van m'n porsche project met jullie te delen. Ik ben handiger met mechanica dan met computers, en nu ben ik de hele avond al bezig, maar het lukt me niet een serie foto's (50 stuks) te uploaden. Ik heb 't geprobeerd als powerpoint, als PDF (in 3 delen, onder 2 MB per deel), maar dat gaat niet. 50 losse foto's uploaden duurt al helemaal lang. Iemand suggesties?
alvast bedankt!
grt Pablo
27 nov 2010 1:23
bv uploaden naar photobucket.com dat kan in een keer en dan de links plaatsen
27 nov 2010 8:29
Of naar >
www.mijnalbum.nlEn dan hier link plaatsen.
27 nov 2010 9:34
Pablo schreef:(50 stuks)
10 is de max. dat op het PF per keer wordt geaccepteerd
maar dan nog steeds 1 voor 1 opladen
Zoals Rob & Wim al aangeven
bij grote hoeveelheid extern plaatsen .. via Picassa (Gmail) kan dat ook redelijk eenvoudig en worden ze niet na 'n bepaalde tijd gewist
27 nov 2010 23:57
Nice Pablo
welke kleur krijgt ze?.......
28 nov 2010 9:40
Zo! Dat ziet er leuk uit! Grappig die draaiende motor met meters.
28 nov 2010 12:01
wordt een chique bak!
28 nov 2010 12:07
Prachtige wagens en ideaal voor restauratie, maar waarom zet je de wagen niet volleidg origineekl? zoals bvb achterzitjes, toerenteller,...
28 nov 2010 20:54
Uit financiele, maar ook uit tijdsoverwegingen is inderdaad niet alles precies af-fabriek-origineel 1971, al scheelt het volgens mij niet veel. Na 5 jaar wil je namelijk vooral graag rijden... Soms doe ik dan een (kleine) concessie. Verder is de auto ook nog niet helemaal af, nog lang niet zelfs.
Maar ik wist nog niet dat de zitjes en de toerenteller niet origineel zouden zijn.. die zaten gewoon op de auto. Ik heb Morgan er nog eens op nageslagen en zie zo gauw geen verschillen. Daarbij: wil ik het wel weten? Misschien voorlopig niet, veranderen kan later altijd nog, wanneer geld en tijd wat ruimer voorradig zijn.
28 nov 2010 20:57
Met dank nog aan moderator Olaf voor de moeite vh plaatsen van m'n foto's!!
28 nov 2010 21:07
ziet er goed uit,mag ik vragen wat voor beugel je op de motorklep hebt zitten?
gr anton964
28 nov 2010 21:13
Nice! Kom ik graag nog eens bekijken!
28 nov 2010 21:38
Pablo schreef:Uit financiele, maar ook uit tijdsoverwegingen is inderdaad niet alles precies af-fabriek-origineel 1971, al scheelt het volgens mij niet veel. Na 5 jaar wil je namelijk vooral graag rijden... Soms doe ik dan een (kleine) concessie. Verder is de auto ook nog niet helemaal af, nog lang niet zelfs.
Maar ik wist nog niet dat de zitjes en de toerenteller niet origineel zouden zijn.. die zaten gewoon op de auto. Ik heb Morgan er nog eens op nageslagen en zie zo gauw geen verschillen. Daarbij: wil ik het wel weten? Misschien voorlopig niet, veranderen kan later altijd nog, wanneer geld en tijd wat ruimer voorradig zijn.
Pablo,
het is begrijpelijk dat je na 5 jaar weer wil gaan rijden.
Motor zou met MFI moeten zijn, dus zo:
Achterzitjes zoals dit:
En de S toerenteller heeft het rode gebied vanaf 7000rpm als ik me niet vergis.
Groeten
29 nov 2010 11:57
gelukkig zijn het kleine dingentjes die je tzt altijd nog heel gemakkelijk kunt veranderen!
wordt een mooie auto!
Nog 1 klein puntje ter aanvulling de motorruimte hoort bij een 71er eigenlijk zwart te zijn in kleur werd dit vanaf 72 uitgevoerd. Echter bij mijn eigen 72 er heb ik het ook in de kleur van de auto gespoten.
mochtje met de opbouw nog detail vragen hebben, heb de orginele werkplaatshandboeken van 1971 in mijn prive collectie
29 nov 2010 12:09
john's Porsches schreef:gelukkig zijn het kleine dingentjes die je tzt altijd nog heel gemakkelijk kunt veranderen!
wordt een mooie auto!
Nog 1 klein puntje ter aanvulling de motorruimte hoort bij een 71er eigenlijk zwart te zijn in kleur werd dit vanaf 72 uitgevoerd. Echter bij mijn eigen 72 er heb ik het ook in de kleur van de auto gespoten.
Kom op John,
de lieve man wil met de wagen gaan rijden
Er zijn nog andere gedeeltes die zwart zouden moeten zijn, maar ik vind het best strak zo
29 nov 2010 15:20
Ken het dilemma. Ik kon na 5 jaar restauratie ook niet verder wachten en ben gaan rijden. Ik heb later de velgen en onderstel gedaan. Is ook leuk om dit als deel projecten te doen in de wintermaanden.
Succes verder!
29 nov 2010 15:31
gaaf project hoor hoop alleen dat die mooie nieuwe banden nog vers zijn als je gaat sturen
01 dec 2010 14:53
OK, zo leer ik toch weer nieuw dingen! Altijd goed om goed op de hoogte te zijn, al wist ik natuurlijk wel dat de motor origineel niet met carburateurs kwam (al heeft dat nu ook wel z'n voordelen). Ik denk dat ik die aanpassingen nog maar even uitstel tot ik bijvoorbeeld aan een motorrevisie vastzit ofzo. Leuk om de enthousiaste reacties te lezen, dat geeft de burger moed. En Rob, die banden krijgen niet lang rust, dat beloof ik je.
grt Pablo
PS: Anton; die beugel zou een replica van het kofferrek moeten zijn zoals ooit door Porsche als optie geleverd. Zo is het me wijs gemaakt in elk geval. In ieder geval wel functioneel, want erg veel bagageruimte heb je niet als je een tijdje door bv Toscane wil touren.
01 dec 2010 22:32
voor dit project , want 5 jaar wachten, kom op...
02 dec 2010 0:51
dit vraagt om nog wat meer plaatjes
04 dec 2010 15:25
Amaaaaaaaai, mooie restauratie, was ik ook maar al zo ver met mijn 911t targa 2.2 van 1969.
04 dec 2010 17:53
en was ik maar al zo ver met mijn coupe van vaders
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.