Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
12 feb 2011 21:04
na een aantal jaren een 356 te moeten missen (buiten mijn wil om) nu weer een nieuw project kunnen aanschaffen
het todo lijstje is redelijk lang, en mn wens is dat hij er weer uit moet komen te zien als mijn vorige 356 maar dan met een veel beter onderstel icm met wat meer pk's, uiterlijk zal er buiten de kleur niet veel veranderen, een wolf in schaapskleren dus
hier wat foto's, de laatste is van mijn vorige om een idee te geven wat er te doen staat
12 feb 2011 21:07
Een mooie Har
12 feb 2011 21:18
porsche356sc schreef:..... weer een nieuw project kunnen aanschaffen
het todo lijstje is redelijk lang
Op basis van de foto's geen noodzakelijke (restauratie)zaken op de todo lijst, maar wenselijke. Of schijn bedriegt?
Succes en veel plezier met het project!
12 feb 2011 21:24
Prachtige auto's zijn dat toch. Als ik een grote schuur tot mijn beschikking had...
Succes met dit "project".
12 feb 2011 21:25
Goed om te lezen dat je, na het treurige gemis, weer met een 356-project aan het werk gaat.
Sluit me verder bij Eric aan, zo op de foto te zien staat er al een hele mooie 356.
12 feb 2011 21:27
Mooi hoor, weer zo'n klus. Maar waarom ga je die prachtige kleur laten verdwijnen
12 feb 2011 21:36
Mooi, veel plezier ermee Harry!
12 feb 2011 21:55
Harry, bully en ik komen je wel even helpen op de komende sleuteldagen.
Die gaan toch wel weer komen. Mooi project Harry.
12 feb 2011 21:58
Prachtige kar, veel plezier ermee!
12 feb 2011 22:07
ik vind een mooie klassieke kleur op een nog mooiere klassieke kar! altijd een mooie aanschaf, in jouw geval deste meer! Geniet ervan.
12 feb 2011 23:25
Is echt een schitterende wagen Harry!
Na al die jaren zonder eindelijk weer een 356 het is je gegund en veel plezier ermee!
De aanpassingen en verbeteringen zal je hopelijk goed geillustreerd posten, hebben we nog een leuk draadje om te volgen
12 feb 2011 23:28
de kleurwisseling komt eigenlijk doordat ik 'mijn' 356 weer terug wil, en persoonlijk vind ik zilvergrijs de mooiste kleur op een 356, vandaar. ik heb vanaf het begin dat ik de wagen zag gezegd dat ik de kleur het enige nadeel vond aan de wagen, nu ik hem heb is dat al een stuk minder en gezien het feit dat de wagen voor het grootste deel nog origineel is en alle! rekeningen vanaf aankoop erbij zitten begin ik te twijfelen.
de wagen is zeker geen restauratieproject maar gezien mijn ervaring met het racen wil ik het onderstel 'iets' modificeren. hoe dat hou ik nog even voor me, k heb wilde plannen.
eerst maar eens de 'outlaw' velgen eronder die ook onder mijn vorige 356 zaten, dat heeft me maanden gekost om er 4 bij elkaar te krijgen, nu inmiddels ook het reservewiel erbij....
13 feb 2011 0:19
He dan, leuk, 356's!.... Maareh, wat is dat toch met die wielen? Waarom geen Techno's?
Enne, zilver is zeker erg gaaf, heb ook een tijd gezocht naar een zilveren, maar moet zeggen dat het rode me wel bevalt eigenlijk. Wolf in schaapskleren principe is altijd erg leuk, ik ben meer van het schaap in de wolfskleren (haha)...
13 feb 2011 0:51
Ben geen echte kenner van de 356, maar volgens mij is dit een late 356
Heeft hij al schijfremmen en flink wat pk's
Persoonlijk zou ik ook voor de late (SC) serie gaan, heb daar gewoon wat mee
En inderdaad zilver staat hem errruuug fraai
Veel plezier
13 feb 2011 1:55
Zou de originele kleur absoluut behouden! prachtige auto verder hoor
13 feb 2011 5:47
porsche356sc schreef:...wil ik het onderstel 'iets' modificeren. hoe dat hou ik nog even voor me, k heb wilde plannen.
cool! ben benieuwd
13 feb 2011 7:08
Ik vind dat groen wel mooi opvallend tussen al die zilveren.
13 feb 2011 7:29
porsche356sc schreef:
het is toevallig niet zo dat je nieuwe groene op deze foto naast je oude zilveren staat toch? (zo te zien niet, want geen houten stuur en hoofdsteunen, maar het zou toch wel heel toevallig zijn...)
13 feb 2011 10:22
wat een oude bak
veel succes met je project
13 feb 2011 10:35
t is idd niet de groene op de foto, mijn 'nieuwe' heeft weinig tot geen club meetings bezocht, de afgelopen jaren zelf héél weinig de straat op geweest, sinds 2003 maar 4000 mijl, de laatste jaren zelfs maar 100 - 150 mijl per jaar, dat was ook de reden van verkoop, geen tijd meer om in de wagen te rijden. dat gaat bij mij wel anders worden.....
13 feb 2011 12:47
Mooi Harry! Maar ik ben het hier wel met de algehele mening eens. Ik zou er goed over nadenken om hem zilver te maken. Ik vind dit groen veel specialer.
PS: als je de talbot spiegels weg doet (zitten niet op je oude) ken ik wel iemand die ze kan gebruiken!
13 feb 2011 12:49
Mooi Harry! Nogmaals van harte!
Ik heb van de week wel even tijd om de onderstelaanpassingen verder voor je uit te werken, komt goed
13 feb 2011 12:55
Erg erg mooi auto zeg su6.
Groete Jordy
13 feb 2011 21:36
horn schreef:het is toevallig niet zo dat je nieuwe groene op deze foto naast je oude zilveren staat toch? (zo te zien niet, want geen houten stuur en hoofdsteunen, maar het zou toch wel heel toevallig zijn...)
Hoofdsteunen... Leuk ja, dat is inderdaad de echte functie van die dingen, heeft niets met veiligheid te maken
.... Spiegels op de voorschermen, valt me nu pas op... *nice* ... Keep us posted man!
15 feb 2011 1:09
Ik kom niet zo vaak in deze hoek van het forum, maar van harte gefeliciteerd Harry, het was je gegund! En nu niet meer voor de garage zetten he..
Het doet me deugd om te zien dat mijn salaris niet alleen aan een mooie 968 wordt uitgegeven, maar indirect ook aan een prachtige 356. Als mede eigenaar wil ik je daarom vragen om hem vooral groen te laten!!