Switch to full style
Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Re: Update Spyder 718 RSK project

13 okt 2011 22:12

Gaaf 8) ....

13 okt 2011 22:17

Zeker gaaf, met een oud kenteken! :thumleft:
Lekker filmpje, niet te lang, helemaal goed! :cheers:

13 okt 2011 22:22

:res: Nice

14 okt 2011 0:15

Jummie :mrgreen: :res: :res:

14 okt 2011 1:12

Schitterend :res: :res: :res:

14 okt 2011 10:56

gaaf ding, die zie je niet zo veel :thumleft:

14 okt 2011 11:33

:res: Gave toy for big boys :thumleft:

14 okt 2011 12:19

Heel fraai! Leuk filmpje ook :thumleft:

15 okt 2011 9:08

Hey aaldirk jij ook hier :ass:

Het is een mooie wagen manneke. Geniet ervan.

Groete Jordy.

15 okt 2011 9:45

Ik zou wel je vooras laten versmallen (zijn er veel die dit kunnen voor je) want de wielen komen er naar mijn smaak veel en veel te ver uit. Verder: top!

15 okt 2011 19:11

MellyPorsche schreef:Ik zou wel je vooras laten versmallen (zijn er veel die dit kunnen voor je) want de wielen komen er naar mijn smaak veel en veel te ver uit. Verder: top!

Smaak of niet .... ik weet niet of je wel eens met een Kever met een versmalde vooras hebt gereden? Ik wel en wil het nooit meer.
Die jongens doen dat i.c.m. extreme verlaging en dat is echt levensgevaarlijk.
Het mooiste onderstel voor deze 718 is een onderstel van voor 65 want daarvan is ook de spoorbreedte achter 6 cm smaller (voor ook smaller) waardoor er wel dikke wielen onderpassen. Daar is oorspronkelijk deze replica ook voorgemaakt (body GP mouldings).

Of gewoon (nu niet meer he) doorzagen en 6 cm tussen lamineren.

15 okt 2011 19:27

Vette bak! :thumleft:

Leuk filmpje ook.

15 okt 2011 20:12

roondejong schreef:
MellyPorsche schreef:Ik zou wel je vooras laten versmallen (zijn er veel die dit kunnen voor je) want de wielen komen er naar mijn smaak veel en veel te ver uit. Verder: top!

Smaak of niet .... ik weet niet of je wel eens met een Kever met een versmalde vooras hebt gereden? Ik wel en wil het nooit meer.
Die jongens doen dat i.c.m. extreme verlaging en dat is echt levensgevaarlijk.
Het mooiste onderstel voor deze 718 is een onderstel van voor 65 want daarvan is ook de spoorbreedte achter 6 cm smaller (voor ook smaller) waardoor er wel dikke wielen onderpassen. Daar is oorspronkelijk deze replica ook voorgemaakt (body GP mouldings).

Of gewoon (nu niet meer he) doorzagen en 6 cm tussen lamineren.

Sterker nog: ik heb er een. Rijdt prima.

Als je een replica maakt moet de spoorbreedte ook kloppen, nu steken de banden gewoon te ver uit. En comfortabel rijden doe je maar in een Ford Mondeo :D

15 okt 2011 21:24

MellyPorsche schreef: En comfortabel rijden doe je maar in een Ford Mondeo :D

Oh ... hoe rijdt dat dan ervaring?

15 okt 2011 23:33

Vervang 'Ford Mondeo' door 'moderne leasebak' en dan ben je er ook :) Ik heb geen enkele ervaring met moderne auto's behalve dat ik ze tegenkom op de weg, dus ik kan het je niet vertellen :)

16 okt 2011 0:56

Oh ... hoe rijdt dat dan ervaring?

Best aardig. Heb er een mee gekregen van het schade herstelbedrijf. Verrassend ruim ook. Maar denk niet dat ik er snel een zal aanschaffen.

16 okt 2011 8:37

Verschrikkelijk mooi. Je ziet ze ook wel eens die meer weg hebben van een hotrod (brede banden etc.), maar deze is echt mooi. Dat van die iets te ver uitstekende voorwielen was mij nog niet eens opgevallen.
BTW schuurtje met groene luiken komt me bekend voor.

16 okt 2011 9:45

Indrukwekkende prestatie, petje af :res:

Ik zou niet versmallen voor, het is niet storend nu en leidt tot moeilijker en onvoorspelbaar weggedrag. Spporbreedte verhouding is erg belangrijk.

Wellicht wel kijken of je nummerplaat kan stickeren?

Erg mooi ding in ieder geval

16 okt 2011 10:56

Chassis wordt overigens ook ingekort, dat doet ook wel wat met je weggedrag :) het is aan de topicstarter wat-ie ermee wil doen, maar ik zie de uitstekende wielen in alle shots in het filmpje en dat vind ik echt zonde...

17 okt 2011 12:44

ontzettend mooi!!!! :res: :res: :res:

17 okt 2011 21:22

MellyPorsche schreef:het is aan de topicstarter wat-ie ermee wil doen, maar ik zie de uitstekende wielen in alle shots in het filmpje en dat vind ik echt zonde...

Nu weten we dat wel .... en volgens mij heb ik al uitgelegd dat het met dit chassis ook niet anders kan...
En qua vooras constructie is dit chassis beter als van voor 65 waarbij camber niet is af te stellen. Het inkorten van het chassis levert alleen maar beter bochtgedrag op. Zet je vervolgens het camber van de vooras op 1 graad negatief wordt het gewoon een heerlijke auto.

18 okt 2011 16:48

Wat een gaaf project, thanks for sharing!

Misschien een idee om de alu ventilatieroosters in een badje soda wat 'patina' te geven en ze daarna te borstelen? Wat de vooras betreft lijkt het of die in het filmpje nog op positief camber staat, een graadje negatief en alles valt net even mooier binnen de schermrand?

Anyway, zoals ze in de UK zeggen: "Those who can...do, those who can't teach" ....oftewel lekker genieten van je naar eigen smaak gebouwde creatie;-) Respekt

10 mei 2012 19:16

Super geworden Afbeelding 8)

10 mei 2012 21:51

coole kar hoor! helemaal top! :res:

10 mei 2012 21:55

holy f*ck :shock: mooi geworden!
Plaats een reactie