na het vervangen van de vloer isolatie, begon het reinigen van de vloerbekleding, en alle stukken tapijt. verders was het dashboard aan vervanging toe vanwege de enorme hoeveelheid aan droogtescheuren. met geluk heb ik een punt gaaf exemplaar op de kop kunnen tikken. verders waren de deurbekleding en de achterste bekleding allemaal aangetast door vocht.
tapijt doen werkelijk weer glimmen en lekker ruiken naar het reinigen
puntgaaf dashboard dat het interieur weer enorm opfleurt
bij het zien van 924 deurpanelen met porsche inscriptie wou ik ze hebben, helaas waren ze allemaal aangetast door waterschade, ik heb van 4 deurpanelen , 2 goede panelen met inscriptie gemaakt. de bakjes heb ik laten bekleden met een rode bies.
ook om het middenconsole heb ik een rode bies laten zetten ipv originele zwarte bies, ook de stoelen heb ik opnieuw laten bekleden in zwart leer met een rode bies. de stoelen waren krijtstreepstof maar zwaar versleten.
verder is de pook opnieuw bekleed en de armsteun. de armsteun heb ik eerst moeten repareren.
het originele stuur was versleten, en het bekleden zou meer kosten dan een ander stuur. ik heb dus een vervangd stuur gekocht
dashboardkastje het logo voorzien van kleur
tellerplaten in het rood laten maken, en verschillende accenten met carbon bekleed. dacht dat het rode dan mooi tot ze recht kan komen. ik vind een zwart interieur met rode accenten erg mooi
voor achterin ook hele vervangende bekleding in nette staat kunnen vinden en gemonteerd.
ik vond het clubsport idee van een stofbekleden achterbank geweldig. ik heb flexibel tapijt bij de interieur winkel gekocht en ben aan het knutselen gegaan om een achterbank vervanger te maken. uitkomst is best leuk geworden
verders als de motor er weer in zit en de auto is verrijdbaar dan word de hemel opnieuw met sky bekleed. en verders een paar instaplijsten op de kop getikt die het ook wat op moeten fleuren