Hallo!
Bedankt voor al jullie reacties ik heb er zeker nog wat aan gehad! Ik had het 924porscheforum ook al gevonden inderdaad en ik ben op pad gegaan met 3 a4tjes vol met tips!
Degene die m verkocht had een aantal meer porsches staan en ik heb even mijn ogen uitgekeken haha.
Ik heb alle punten bekeken en het leek me een prima exemplaar. Het uiterlijk vertoon was iets minder dan ik had gehoopt, de lak was soms niet zo mooi bijgewerkt, maar goed het is niet voor niets een auto van bijna 35 jaar oud. Ik heb dat op de koop toe genomen (lees: wat van de prijs afgepraat) en ik ga mijn eerst Porsche vrijdag ophalen!
Bedankt voor de tips over de brandstof want dat wist ik inderdaad nog niet! *pfiew*
Ik kreeg net van iemand de boodschap: "Met katalysator -> 95, zonder -> super plus." dus ik ga dat nog even checken en het anders aanpakken met de flesjes toevoegbaar lood.
Het interieur zag er trouwens nog echt perfect uit, stukken beter dan wat ik had verwacht dus dat is een heel groot pluspunt
.
De aanbieding van Leander had ik inderdaad ook even bekeken maar die ligt net iets hoger in prijs dan mijn budget reikt. Succes met de verkoop Leander!
Jullie zullen mij meer dan regelmatig op het forum zien verschijnen want ik heb nog veel te leren maar ik heb dr kei zin in dus tot spreeks!
Bedankt!