Switch to full style
Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Porsche 993 met matzwarte accenten

24 apr 2013 21:29

Hallo Porsche vrienden,

Gisteren opgehaald de RS voorspoiler delen bij Peter993 in Leusden. Wil toch een andere draai geven aan mijn 993. Ik heb dus mijn Spiegels kappen, achterraamspoiler en de RS voorspoiler delen matzwart gemaakt. Foto's zijn niet super maar wil wel met jullie delen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gr. Erwin
Laatst bijgewerkt door Erwin C2 op 24 apr 2013 22:02, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Porsche 993 met matzwarte accenten

24 apr 2013 21:37

Vind ik persoonlijk geen verbetering.

Maar goed, het is jouw auto.... :popcorn:

24 apr 2013 21:43

Mooi! Het is jouw auto, dus ook jouw smaak. Kan best, maar heeft wel iets BMW-achtigs :mrgreen: ...shadowlijntje?...

24 apr 2013 22:14

Nou je het zeg Steef hahahahah :thumleft:

24 apr 2013 22:16

Als plaatje een hele mooie auto.
Je pakt alle losse delen aan naar jou smaak.
smaken verschillen, en zelf ben ik voor echt origineel, maar omdat je het zo doet verknal je weinig zolang je alles zonder schades origineel kunt terug bouwen.

Leuk bezig, ik mag dat wel. :thumleft:

En die velgen vind ik toch erg mooi staan bij deze porsche

24 apr 2013 23:18

Ik vind het wel wat hebben. Meestal hou ik niet zo van allerlei frutsels maar op de foto's ziet het er goed uit (met name de voorspoiler). Op één of andere manier passen deze accenten wel bij de wielen (lekker persoonlijk, spannender dan origineel)
:thumleft:

24 apr 2013 23:25

Vind de spiegelkappen en achterraamspoiler super gelukt. Voorspoiler had ik denk ik anders gelakt, bv originele kleur maar dan mat. Of méér delen aan de voorkant matzwart. Al met al een zeer mooie P om te zien :salut:

25 apr 2013 0:19

Past goed bij de rest van je modificaties! Zou ook de splitters aventura maken. Je zwarte cupvelgen passen hier ook mooi bij denk ik... :mrgreen:

25 apr 2013 8:22

It's your car ... maar ik vindt het een beetje hoog petjes gehalte hebben. Eerst de spoiler kopen en dan komt het spuiten wel een keertje als er weer centjes zijn.

25 apr 2013 8:30

roondejong schreef:It's your car ... maar ik vindt het een beetje hoog petjes gehalte hebben. Eerst de spoiler kopen en dan komt het spuiten wel een keertje als er weer centjes zijn.

?????? als er weer centjes zijn ???? hahahhaha :scratch: ok bedankt voor de tip

Maar je kan het zeker niet vergelijken in de verste verte met mijn hok op wielen maar een Porsche 993 Vesuvio heeft toch ook andere kleur spiegels en delen... :mrgreen:

25 apr 2013 20:24

Ik vind het niet zo'n heel mooi gezicht. In kleur vind ik het geheel veel beter in balans. Inderdaad lijkt het wel alsof de spoiler nog even gespoten moet worden. Terwijl het zo'n waanzinnig mooie auto is. Maar ieder zijn keus.
Erwin, is die plakplaat aan de voorkant trouwens retroflecterend zoals de normale kentekenplaten ook zijn?? Ik vind het wel mooi staan ipv die rare uitstekende plaat.

25 apr 2013 20:28

Vind persoonlijk de lip onder de voorbumper ook iets minder.... in dat zwart. Denk dat als deze in dezelfde kleur als de auto was geweest ikzelf het iets mooier zou vinden.

25 apr 2013 20:31

Met Richard eens.

25 apr 2013 21:00

Idee is prima, maar de kleur van de auto leent zich hier niet goed veur...naar mijn mening....wielen zijn wel top :thumleft:

25 apr 2013 21:56

RichardP schreef:Vind persoonlijk de lip onder de voorbumper ook iets minder.... in dat zwart. Denk dat als deze in dezelfde kleur als de auto was geweest ikzelf het iets mooier zou vinden.

+1..

Erwin,

neemt niet weg dat je wel een hele mooie 993 hebt.... :res:

26 apr 2013 6:59

Hi Porsche vrienden,

Je ziet maar niemand heeft dezelfde smaak...Gelukkig is dit plastidip dus ik kan het zo weer eraf halen :mrgreen: Maar tot nu toe laat ik het ff erop. Maar toch bedankt voor jullie reacties :thumleft:

Gr. Erwin :cheers:

26 apr 2013 7:15

En ik vind het wel mooi. :thumleft:
Ik houd er wel van als mensen hun persoonlijke handtekening aan hun auto durven te geven. :mrgreen:

26 apr 2013 7:56

Inderdaad, eigen smaak durven tonen en afwijken van de massa. :cheers:

26 apr 2013 8:52

Hi Ivo,

Daarom vind ik jou 964 combinatie met de witte spiegels en velgen zo gaaf...het is weer wat anders :mrgreen:

Tnnx Jaap :thumleft:

26 apr 2013 9:48

... dan ook de wielen mat-zwart :!:

Evt. met een gepolijst randje 8)

26 apr 2013 11:41

Kan niet zeggen dat het echt opvalt, zou beter bij een witte passen.
Misschien twee vette matzwarte strepen van voor naar achterbumper?
Ga ik bij mijn zilveren 993 nog een keer doen, maar dan int groen :mrgreen:

26 apr 2013 11:44

Ik vind het super Erwin.
Hou wel van wat anders dan standaard. Beetje blackline
Idee van BMW.

Greets

26 apr 2013 11:46

ik vind het wel "clean" staan . Als elke 993 precies zo blijft hoe hij van de band rolt, word het een saai gezicht met Porsche meetings en op de weg.
Ik vind het zo vet dat elke Porsche de "smaak" van zijn eigenaar representeert. :thumleft:

26 apr 2013 11:49

roondejong schreef:It's your car ... maar ik vindt het een beetje hoog petjes gehalte hebben. Eerst de spoiler kopen en dan komt het spuiten wel een keertje als er weer centjes zijn.

Ik vind het knap dat je in de portemonnee van de topic starter kan kijken. :bang:

26 apr 2013 13:18

Glas_911 schreef:

Ik vind het knap dat je in de portemonnee van de topic starter kan kijken. :bang:

Thnx Glas_911 :thumleft: Ik vond het ook wel een vreemde opmerking van roondejong maar ach hij zal zijn reden er wel voor hebben.:res:
Plaats een reactie