Tot zover het strippen van de auto, maar gelukkig zijn er nog vele onderdelen te verkrijgen van de 356, maar zal er ook veel hand gemaakt moeten worden van deze Porsche.
De 356 is ont-lakt op de manier van branden omdat we niet goed wisten wat het zuurbad ging doen op de carrosserie, dus wat je nu ziet is een soort van roest maar in poeder vorm.
Zolang je dit laat zitten komt er verder niks aan omdat het een beschermende laag legt net als bij aluminium.
Voor ons ook nieuw, maar best goed gelukt, al ziet het er niet uit als je het zo ziet.
Maar we gaan weer verder.
Eerste probleem deed zich voor, in heel de Benelux maar 2 setjes mallen te verkrijgen voor de 356 en waren de eerste maanden bezet, dus konden we niet op wachten en dan deze zelf maar gemaakt, en een machine fabriek de pas assen laten draaien.
Staat nu binnen de mm gericht volgens de normen van Porsche, en zo hij nu staat werden de Porsches daar ook zo gebouwd indertijd., allen dan nog 2 steunen minder.
Dit is de stand van zaken tot nu toe, en daar zitten ook weer de meeste delen in die we zelf moeten maken.
En zoals je ziet waar we gelast hebben en de poeder weg gehaald hebben met een groene roloc, zie je gewoon weer mooi blank metaal.